Shachar Barak

Joined January 2017
  • Day24

תכף מגיעות

June 11, 2017 in Thailand

עם הרבה משקל נוסף בתיקים (אבל הצלחנו לא לחרוג ממה שמותר), וכבר ממש מתגעגעות הבייתה - אנחנו בדרך 😊

• Explore, what other travelers do in:
  • Day21

חבר לארוחת צהריים

June 8, 2017 in Thailand

את היום בילינו, כמתוכנן, בקניון.
    מה שלא התכוונו שיקרה הוא לבקר בחמישה קניונים. מסתבר שבנקוק היא עיר שכולה בנוייה על טהרת הקניון, אי אפשר ללכת כאן יותר מחמש דקות בלי לראות קניון כזה או אחר (או שניים). חלקם אפילו מחוברים בגשרים, אז אני דיי בטוחה שאפשר להגיע כמעט לכל נקודה בעיר בלי לדרוך ברחוב אפילו.
    בכל אופן, עשינו הפסקת צהריים בבית קפה מומינים (מומינים, כמו הסדרה המצויירת שהייתה בחינוכית) שזה כבר נפלא. מה שלא ידענו הוא שאתה מקבל בתור חברה לארוחה גם חבר כלשהו ממשפחת המומינים וחבריהם, אז אנחנו בילינו את ארוחת הצהריים שלנו עם סנורקה. היא הייתה קצת ביישנית אבל בסך הכל נהנו יחד 😉
    Read more

• Day20

בנוהל, אוטובוס לילה שמגיע מוקדם מידי והוסטל שנפתח מאוחר מידי.
    היה לילה קשה וארוך, אבל היי - לא רק שהגענו לבנקוק, כבר הספקנו לבקר בסניף הקרוב של h&m 😉

• Day18

קורס בישול #3

June 5, 2017 in Thailand

והפעם- בישול תאילנדי!

כדי להשלים את הרצף, הלכנו לקורס בישול גם כאן. יכלנו לבחור איזה מנות שנרצה לבשל, ובחרנו-
    טום קאה - מרק קוקוס עם עוף, טעים באופן מפתיע במיוחד
    קארי פאננג עם חזיר - אחד מסוגי הקארי הפחות חריפים, אני פחות אהבתי את המנה בגלל כל העלים שמוסיפים לה (מלא בזיליקום רגיל ובזיליקום לימון)
    סלט פאפאיה - טעים כמו תמיד
    פאד סי יו עם עוף- אטריות אורז ברוטב סויה שחורה, היה לו טעם קצת שונה ולכן טיפה איכזב אותנו

היה ממש כיף לבשל את הכל (במיוחד לשחוט את הפאפאיה, תוכלו לראות בתמונות איך זה נראה), אבל זה בהחלט היה יותר מידי אוכל (במיוחד שהגישו לנו גם קינוח - מנגו עם אורז דביק, איך לא) אבל זה גם היה נחמד כי יכלנו לבחור לאכול רק את מה שהכי טעים לנו 😜

מחר - נוסעים לבנקוק!!! עוד שבוע כבר נהיה בבית! 😱
    Read more

• Day13

דרושים עובדים בקרקס

May 31, 2017 in Thailand

אחרי שאתמול בילינו את רוב היום על חוף הים, היום החלטנו לעשות משהו קצת יותר אקטיבי, והלכנו לשיעור טרפז (נו, הדבר הזה שאנשים מתעופפים עליו בקרקס...)
    היו לנו שתי מדריכות נחמדות, ועשינו סך הכל שישה נסיונות קפיצה, שזה דיי הרבה בהתחשב בכמות האנרגיה שזה דורש.
    בגדול, המטרה הייתה להצליח לעשות:
    קפיצה, נדנוד עד לנקודה הגבוהה ביותר בצד השני, היתלות עם הרגליים, לעזוב את הידיים וגלגלון לרשת ביטחון
    אני הגעתי רק עד עזיבת הידיים 🙄

המדריכות היו ממש נחמדות והפכו את החוויה להרבה יותר כיפית ונעימה, במיוחד כשהתקשתי מאוד בחלק של הקפיצה (הייתי מצליחה לקפוץ באוויר אבל לא ליפול מהרמפה, מה שבעצם מאוד מקשה על היתלות על המוט)
    🤗🏃
    Read more

• Day10

היום הגענו לקוסמוי, זה רק היום הראשון והייתה לנו טיסה ומעבורת, אבל בסוף הגענו וחיפשנו מונית.
    מצאנו כמה נהגי מונית והראנו להם את הפרטים של המלון - שם המלון + כתובת, אחרי כמה זמן גם הראנו להם במפה איפה המלון נמצא.
    הייתם מצפים, היות ומדובר בנהגי מונית, שזה התפקיד שלהם, לנווט, ולמצוא מקומות, על מפה, באי, שזה יהיה קל.
    לא.
    אף אחד מהם לא הצליח להבין מה זה המלון הזה או איפה הוא (וזה לא היה עד כדי כך מסובך). הם ביקשו את מספר הטלפון של המלון כדי לקבל הוראות, אבל לא היה לנו אותו.
    הם המשיכו להסתבך במשך משהו כמו 20 דקות, וכשניסינו בסוף להבין אם זה בסדר או לא ואם הם הצליחו אז נהג המונית שלנו אמר-
    ''זה לא מספיק טוב. אם היה לי מספר טלפון הייתי מצליח.''
    עכשיו, כן, מספר טלפון והוראות בתאילנדית כנראה היו עוזרות, אני מסכימה. אבל איך, בדיוק, שם של מקום, כולל כתובת מדוייקת, וציור על מפה (!!!) זה לא מספיק טוב כדי לנווט לשם?!
    הוא שם בסוף google maps והגענו תוך רבע שעה למלון..
    Read more

• Day9

השעה: 22:41

May 27, 2017 in Thailand

צ'אנג מאי.

מחר ב7 בבוקר יש לנו טיסה לדרום תאילנד, אזור האיים (שבוע הבטלה של הטיול, הצפי: שמש וים)
    מה שאומר שמחר אנחנו צריכות לקום ב3:30 בבוקר כדי להספיק
    בחרנו לישון הערב במלון מחוץ לעיר שיותר קרוב לשדה התעופה, כדי שזה יהיה נוח

כאמור, השעה 22:41, המיטה כאן כל כך קשה שבשעה האחרונה אני והילה שכבנו במיטה ולא הצלחנו להירדם. זה יהיה לילה ארוך ונטול שינה. 😖🌙

• Day5

ההפתעה המושלמת

May 23, 2017 in Thailand

אוקי, לכל מי שעוקב אחרי הבלוג שלנו מההתחלה, קודם כל - כל הכבוד!
    דבר שני, אחד הפוסטים הכי ראשונים שהעלנו (לדעתי אפילו השני או השלישי) היה על משחק איקס עיגול מתוחכם וממש מגניב, שיחקנו בו בהוסטל בבנקוק כשחיכינו לטיסה לניו זילנד.
    זה היה משחק נפלא ואני והילה התאהבנו, אבל לא מצאנו אותו בשום מקום בניו זילנד ושכנענו את עצמנו שבטח במזרח נמצא אותו.
    אוקי, המזרח הגיע ולא נראה אף זכר למשחקי עץ כאלו בויאטנם. עבר חודש, וגם בקמבודיה לא מצאנו כלום.
    לא אשקר, התחלתי לדאוג. אומנם מצאנו חנות באינטרנט שמוכרת את המשחק, אבל היה לי ברור שלקנות אחד במזרח יהיה יותר מהיר ויותר זול, וקצת קיוויתי כבר לקנות אחד.
    המשכנו לחפש, ותאילנד הגיעה. היינו כבר בשני שווקים (כן, זה היום החמישי שלנו כאן והיינו כבר בשני שווקי לילה *שונים*) ולא מצאנו כלום, עד הערב!
    הרגע הגורלי הגיע כשביקנו בשוק השלישי בעיר, הגענו לדוכן עם מלא משחקי חשיבה ואי שם התחבא לו גם האיקס עיגול שלנו! רגע האושר הזה כמעט מתעלה על רגע האכלת הפילים היום!
    אחרי עוד כמה דקות של חיפוש משחקים אחרים ונוספים כדי לראות אם יש עוד משהו שווה, קנינו (שניים כמובן, אחד לי ואחד להילה) את המשחק. המוכר שם לב כנראה שהייתי בעננים כי הוא גם פינק בעוד מזכרת קטנה בחינם (חידת עץ קטנה).
    בקיצור - ערב מעולה.
    😄😄

• Day5

Elephant nature park

May 23, 2017 in Thailand

כמו כל תיירות טובות בתאילנד, הלכנו היום להתנדב עם פילים. האמת שהיה ממש מעניין, בתחילת היום למדנו על כל המקומות מהם מצילים את הפילים (קרקסים, מופעים, רכיבה על פילים, סחיבת עצים ועוד). בגדול, למרות שפיל היא חיה ממש גדולה היא דיי עדינה ולא בנויה לעבודה כל כך קשה, מה גם שמאוד מתעללים בפילים כשהם קטנים כדי שהם ילמדו לציית. ההתעללות כל כך קשה (אחסוך מכם את הפרטים) כך שחלק מהפילים אפילו מפתחים נטיות אובדניות.
    המקום אליו הלכנו להתנדבות הוא מרכז יחסית גדול שהתחיל בהצלת פילים אבל המשיך גם לכלבים וקופים, אנחנו היינו בחווה עם שלושה פילים שהם הצילו (אם ושני בנים), ובמהלך היום האכלנו אותם, הלכנו איתם בג'ונגל ויכלנו גם להתרחץ איתם בבוץ ובנחל. אני אומרת 'יכלנו', כי למרות שחשבתי שזה יהיה ממש כיף וכבר הייתי מוכנה להירטב לחלוטין בתוך בריכה עם כמה פילים, בשנייה הראשונה ראינו את הפילה מחרבנת בתוך הבוץ וזה, איך לומר, הוציא לי את כל החשק (הילה בתגובה שאלה איפה חשבתי שהם מחרבנים? אני מודה, לא כל כך חשבתי על זה)