Italy 2022

• 112photos
  • 1videos
  • 1.0kkilometers
  • Day 1

Day 1 - Flight to Milano

August 23, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 30 °C

קמנו ב5:45 בבוקר ונסענו לשדה התעופה. הטיסה התעכבה כך שיצא שחיכינו בשדה הרבה שעות. הגענו למילאנו, לקחנו רכבת לסנטר, אספנו את הרכב ונסענו לSermione. אכלנו א. ערב (פיצה ללא גלוטן!) תו"כ שאוריקי צופה בהתלהבות במכבי חיפה עולה לליגת האלופות!!! ונטרקנו לישון..Read more

• Day 2

Day 2 - lago di Garda

August 24, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 28 °C

קמנו בבוקר אחרי שינה ארוכה, רעננים ונרגשים. נסענו לעיר העתיקה של Sermione, הסתובבנו קצת ואכלנו א. בוקר מפנקת. משם נסענו בנסיעה מהממת לצד האגם לMonte Baldo, עלינו עם הרכבל למעלה לתצפית פנורמית על אגם גארדה. משם המשכנו לRiva del garda לקניות וסידורים והמשכנו שעתיים נסיעה לכיוון Madonna di Campallio. אחרי נסיעה ארוכה שנכנסה לתוך הלילה והחושך והייתה טיפה מפחידה, הגענו גמורים ויצאנו לא. ערב במסעדה מקומית.Read more

• Day 3

Day 3 - Ori's Birthday 🎉

August 25, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 30 °C

קמנו לבוקר יומולדת 26 של אוריקי! התחלנו את הבוקר עם חגיגת יומולדת קטנה בחדר שכללה קאפקייקס, נרות כדורגל, מוזיקה וריקודים ושקית הפתעות שתלווה את כל היום. משם יצאנו ולראשונה, התגלה בפנינו הנוף המטורף של האזור (שלא ראינו יום לפני בגלל החושך) ונסענו לכיוון אגם Montagnoli. ישבנו לקפה ועוגה בבקתת הרים הצמודה והמשכנו לטיול קטן לאגם. משם נסענו לאגם Molveno המהמם והמתויר להפליא. עשינו פיקניק ונחנו על גדת האגם. משם המשכנו ל Bolzano - העיר שבה ישנו הלילה. יצאנו לסיבוב וא. ערב רומנטית במרכז העיר ומשם המשכנו לערב יומולדת במלון, עם קופסת ההפתעות של OH MY BOX. מזל טוב לאוריקי!!!Read more

• Day 4

Day 4 - Dolomites

August 26, 2022 in Italy ⋅ ⛅ 24 °C

התחלנו את הבוקר בקפה ומיץ תפוזים בכיכר המרכזית בבולצאנו, קניות קטנות לפיקניק ויצאנו לכיוון עמק Funes וספציפית לעיירה המהממת St. Magdalene. משם המשכנו לעמק Gardena ולעיירה Ortisei שהיא אחת העיירות המרכזיות והמתוירות באזור הדולומיטים. עלינו עם שני רכבלים לעבר פסגת הר הSeceda. למעלה בהר הנוף היה מטורף ועוצמתי! ישבנו לפיקניק שהבאנו איתנו מול הנוף ומשם המשכנו לסייר מסביב להר כדי לראות את כל התצפיות המדהימות! והדבר הכי מרגש שקרה שם - זה שהחלטנו להתחתן😱🎉 משם ירדנו חזרה לאורטיזיי, ישבנו במרכז העיירה לקפה ועוגה. המשכנו למלון בעיירה St. Christina, עשינו צ'ק אין וחזרנו לאורטיזיי לא. ערב. סיימנו את היום בסדרה באיזי מהמיטה☺️Read more

• Day 5

Day 5 - Dolomites

August 27, 2022 in Italy ⋅ 🌧 16 °C

אחרי א. בוקר חביבה במלון המשפחתי והמתוק שלנו, נסענו לעבר Passo Sella, טיילנו והצטלמנו עם הנוף המהמם. המשכנו לPasso Pordoi ובקושי הצלחנו לראות את הנוף בגלל העננים. משם נסענו בגשם זלעפות ובתקווה גדולה שיתבהר שנגיע לLago di Carezza. לצערנו, הגשם היה מטורף גם כשהגענו אבל זה לא עצר אותנו והלכנו לראות את האגם! לא ראינו הרבה בגלל הגשם והעננים אבל עדיין היה מהמם. משם נסענו לאכול צהריים במסעדה בעיירה Canazei וכשיצאנו ממנה, השמש יצאה וכל השמיים היו כחולים אז החלטנו להמשיך לתצפית היפהפייה של Passo Gardena. עייפים אך מרוצים נסענו למלון ונכנסנו לשנצ ארוך ומפנק (שנצ ראשון בטיול!) וערב ביתי הכולל צפייה בסדרה ופיקניק כיפי בחדר! לילה טוב :)Read more

• Day 6

Day 6 - Dolomites

August 28, 2022 in Italy ⋅ 🌧 16 °C

התחלנו את היום באגם ופאס Fedaia. האמת שהיה קצת עצוב כי האגם היה ממש ריק באופן יחסי, מה שהעיד על הבצורת הקשה שיש באירופה. משם המשכנו לפסגת הMarmolada - הפסגה הכי גבוהה בדולומיטים. עלינו ב-3 רכבלים לפסגה וכשהגענו, היה ערפל כבד ברוב התצפית כך שלא ראינו יותר מדי, אבל מה שכן ראינו היה מהמם וגם שתינו שוקו חם בדרך למטה שהיה טעיםםם!עצרנו לאכול א. צהריים בMalga Ciapela והמשכנו לאגם Alleghe ולתצפית על הר הCivetta. עשינו שנצ קטן בתצפית וחזרנו בדרך יפהפיה עם מוזיקה מזרחית ישנה לכיוון המלון חזרה בSt. Christina. חזרנו למלון, אופק התקלחה ונכנסה לנוח ואוריקי בזמן הזה יצא לריצה למפל שממול המרפסת של החדר. עשינו שלום מרחוק ויצאנו לא. ערב במסעדה פנסית באורטיזיי.Read more

• Day 7

Day 7 - Dolomites

August 29, 2022 in Italy ⋅ ⛅ 22 °C

התחלנו את היום בנסיעה ארוכה לכיוון Cinque torri - חמישה עמודי אבן עוצמתיים באמצע של נוף משוגע. עלינו לשם ברכבל ועשינו הליכה ברגל סביב כל העמודים וצפינו במטפסים האמיצים שעולים אותם. לאחר מכן, ראינו שבצד השני, יש עלייה מטורפת, תלולה וארוכה לכיוון בקתה שיושבת בנקודה הכי גבוהה באזור. למרות כל המצב הרפואי שלנו, החלטנו לקחת על עצמנו את האתגר ולנסות לעלות! לאט לאט, בזהירות ועם הרבה עבודה מנטלית - עלינו וטיפסנו במשך כמעט שעה וחצי עד הבקתה! כשהגענו נפעמנו גם מהנוף המדהים שנגלה אלינו וגם מהיכולת ומהכוח רצון שלנו! שתינו בירה וקפה לאות ניצחון וירדנו בחזרה. מיד אחרי זה, מורעבים עצרנו לפיקניק בספסל לצד הדרך ומשם המשכנו למקום הלינה הבא שלנו ב Cortina d'Ampezzo. נחנו במלון ולא שמנו לב שהשעה כבר מאוחרת ופספסנו את המסעדות אז אכלנו גריסיני ללא גלוטן עם נוטלה במיטה😅 לילה טוב!Read more

• Day 8

Day 8 - Dolomites

August 30, 2022 in Italy ⋅ ⛅ 20 °C

לקחנו את הבוקר באיזי אחרי היום הקשה פיזית אתמול. הלכנו לסיבוב בשוק המקומי של העיירה, עשינו קניות לפיקניק והמשכנו לעבר היעד הראשון של היום - Lake Misurina, שם עצרנו לפיקניק מפנק. משם המשכנו לTre cime, מקום שאמור להיות מהמם לטייל בו, אבל החלטנו לוותר עליו כי הרגשנו פראיירים כשביקשו מאיתנו 40 יורו רק כדי לנסוע בכביש שמוביל אל המקום (פעם ראשונה שלא יצאנו שלמנים בטיול הזה!). משם המשכנו בדרכנו צפונה, דרך אגם Landro התכול ועצירת קפה ארוכה באגם Dubbiaco, לעבר המקום אולי הכי תיירותי בדולומיטים - Lago di Braies. הגענו לאגם ברייס שהוא בהחלט מהמם, אך גם קצת אובר רייטד והתפננו בו בנחת עם גריסיני לל"ג ויוגורט תות. משם חזרנו למלון בקורטינה, נחנו קצת ויצאנו לא. ערב במסעדה - הארוחה הכי יקרה שאכלנו עד כה בטיול וגם לצערנו, הכי מגעילה ולא טעימה! חחח. אורי קינח בגלידה בגלידרייה הצמודה ורצנו בגשם חזרה למלון.Read more

• Day 9

Day 9 - Venezia

August 31, 2022 in Italy ⋅ ⛅ 26 °C

אחרי א. בוקר קטנה ומוזרה בקורטינה בגשם, נסענו לכיוון Mestre, העיירה הצמודה לונציה. בדרך עצרנו באגם Cadore והיה עצוב לראות עד כמה הכל יבש ועלוב. הגענו למלון שהזמנו מראש בMestre ונחרדנו למראה המלון המפוקפק, שנמצא ממש על פסי הרכבת. ביטלנו מהר ועשינו אחורה פנה לעבר מלון אחר במרכז העיר. עשינו צ'ק אין ויצאנו עם האוטובוס המקומי לעבר מרכז ונציה. טיילנו בכל הסמטאות, אכלנו צהריים, הסתובבנו עוד קצת בפיאצה המרכזית ובגשר המפורסם, שתינו קפה ואז עוד קצת הסתובבנו - הפעם בלילה, עם כל האורות הרומנטיים. לצלילי השמנמן עם האקורדיון, אכלנו א. ערב נחמדה. משם חזרנו באוטובוס למלון ולצערנו, הופתענו לראות שהעיר Mestre ממש לא סימפטית בלילה והדרך מהאוטובוס למלון הייתה די מפחידה. הגענו למלון בבטחה והלכנו לישון :)Read more

• Day 10

Day 10 - Firenze

September 1, 2022 in Italy ⋅ ⛅ 27 °C

התחלנו את הבוקר בנסיעה ארוכה מונציה דוך לפירנצה - בירת טוסקנה! בדרך שמענו כמה פודקאסטים ממש מעניינים על נושאי בריאות שממש פתחו לנו את העיניים. אחרי שעשינו צ'ק אין במלון, יצאנו לסיבוב הכרות עם מרכז פירנצה. אכלנו צהריים, הסתובבנו בשוק המקומי, ראינו את הדואמו המרכזי, ביקרנו בפסלים של דוד, נפטון והרקולס וקינחנו ב"גשר הישן" והמפורסם. לאחר מכן, הלכנו לנוח קצת במלון ואז יצאנו לסיבוב ערב באותם יעדים. זכינו למופע אופרה מרהיב ומוזר בו זמנית ליד הדואמו והמשכנו לא. ערב רומנטית.Read more