• Day 9

Traja teplí bratia

February 3, 2019 in Thailand ⋅ ☀️ 28 °C

Tomčo je posledné dva dni chorý (teplota 37 a kašle) takže jeho aktivity sa obmedzujú na vylihovanie na pláži a jedenie. Čo sa týka jedenia, už im bolo naznačené, že to trochu preháňajú, keď na normálnu špilku z grilu (také ražniči) čakali včera večer celú hodinu. Ja mám ešte troch tajných Brumíkov zo Slovenska. Kde a kedy mi zmizla Horalka netuším.

Tým, že Tomčo kašle, ja v noci nespím, takže zaspím až ráno, keď už je tu ranný upratovač s rádiom a to mi prináša stavy zúfalstva.
    Hneď potom však bojujem s faktom, že je tu kopa komárov. To na Ko Changu nebolo. Mali by ten ostrov premenovať na Ko Mar. Včera večer to už vyzeralo, že našich 9 gekonov v predsieni, ktorí majú udržiavať počty komárov nízke bolo poriadne prečíslených muškami a komármi a zahájili ústup... Takže dnes som už musel ísť na to vraždenie ručne-stručne.

Čo si to tu tak všímame každý chlap tu má ženu. Niekto si ju doniesol z domu a ticho a tajne závidí tomu zvyšku (a je ich dosť), ktorý doprevádza nejaká thajka.
    Len my traja sme tu ako skupinka gayov na výlete. Ňaňo touto našou prezentáciou vyslovene trpí a ja ho v tomto chápem :)
    Oproti minulým rokom sme v lokalitách, ktoré sú blízko Bangkoku a Pattaye, ktoré sú centrami sexturizmu v Thajsku, takže si asi z našej orientácie ako pôsobíme navonok nemusíme nič robiť, tu sú normálne a povolené väčšie zvrhlosti (narážam na rôznych ladyboys a pod.), avšak ženskú spoločnosť minimálne v podobe automatickej práčky by sme aktuálne viacerí privítali :)

Pre vysvetlenie: V thajsku je normálne "prenajať" si thajku, od ktorej sa očakáva, že sa o vás bude plne starať (za to jej platíte) a nejde teda len o sexturizmus, ale ona vám bude robiť plnohodnotnú spoločníčku (ak sa tak dohodnete) a doslovne aj vyperie a porieši iné veci...

P.S. Problémom je, že Ňaňo má thajku striktne zakázanú, Tomčo o thajku nejaví záujem a ja jediný ju mám povolenú, čo bol od Danky skvelý strategický ťah, lebo tým do mňa vložila toľko dôvery a dala mi takú voľnosť, až ma prešiel záujem.
    Ako sa hovorí zakázané ovocie chutí najlepšie, takže nakoniec je to zase na Ňaňovi :) Základné slovíčka som ho naučil už na Slovensku :)