Satellite
Show on map
  • Day 16

    Hike en op expeditie

    June 2, 2023 in Norway ⋅ ☀️ 8 °C

    Afgelopen dagen waren prachtig! Drie dagen geleden kregen we een snelcursus kaartlezen. We moesten een grot vinden langs een rivier. Ik ging met Malou, Tess, Alena en Mika op pad. Je zou denken, dan volg je de rivier. Maar al snel was er een klif van 100 meter diep rechts van ons met ergens beneden een rivier. 🏞️ We waren veel te hoog. Maar we kwamen wel op plekken met prachtig uitzicht en Mika en ik hadden zin om te zwemmen. Ijskoud maar wel super gaaf!
    Eergisteren hoorden we dat we op dropping en hike gingen. Ik ging op pad met Mika en Alena. We werden in the middle of nowhere afgezet met drie kaarten geblindoekt. We moesten onze weg vinden naar het kamp. Ook was er een stuk waar geen pad was en we onze eigen pad moesten maken. We kwamen uit op een puntje van een berg met een uitzicht... Niet normaal. Pauze. En weer door. Om 7 uur kwamen we aan. Wonder boven wonder, want die dag daarvoor hadden we dus niet kunnen kaartlezen. En nu hadden we de moeilijke kaart en route voltooid! Lekker buiten gezeten, gegeten, weerwolven gespeeld en een vragenspel. Toen lekker slapen.
    Toen ik wakker werd om 9 uur op donderdag scheen de ☀️. Ik ging zitten en zag het meertje. Sprookjesachtig. Toen gingen we ontbijten, maakten we ons klaar en we liepen we terug naar de campus. 'S avonds kregen we een workshop Geweldige Communicatie. Nu klimmen en een woodcraft festival! 🥰
    Read more