Satellite
Show on map
  • Day 5

    Welcome to Thailääänd

    September 14, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

    Hoi Lio und Nico!
    Geschter hämmer Singapore hinder ois glah und sind uf Thailand gfloge. Gnauer uf Phuket, das isch die gröschti Insle vo Thailand. Entsprechend vieli Stränd gits da, schinbar über 30! Mir sind am Patong beach, eim vo de Grössere. S'Hotel isch mega schön, chli oberhalb vom Meer. Drum au mit toller Ussicht! Zum Zmorge chamer sich aller erdänkliche bstelle und am Abig gits ei Stund lang super feini Häppli und was mer trinke mag.
    Em Markus (Kolleg vom Götti) sini Fründin läbt und schaffet da in Phuket. Drum simmer nöd nur vom Flughafe abgholt worde, sondern geschter au no zum Znacht gfahre worde. Isch so en Art Tischgrill gsi, nur mit chli andere Sache wie bi ois.

    (de Götti meint ich söll nüt schriebe vo de läbige Chräbs wo druf grüert worde sind)

    Hüt hämmer en lange Spaziergang am Strand gmacht und uf em Heiwäg en Thai Isthee welle chaufe. Aber es hät niened eine geh! Mit sind scho chli sauer worde, aber nur bis mir im Hotel au das no becho händ.

    Bald gömmer los zum Znacht. Ich hoffe oi gahts guet und ihr händ en tolle Mittwuch.

    Liebe Gruess ...Rick
    Read more