Satellite
Show on map
  • Day 8

    Kaartlezen 🗺️

    July 17, 2023 in Germany ⋅ ⛅ 23 °C

    Tja.. vandaag wilde ik een rustige etappe fietsen, maar door de mate van ontspanning was ik minder oplettend. Steeds keek ik op de klok en dacht ik dat Dillingen dichtbij zou zijn. Ook de route werd steeds onlogischer. Ik dacht nog na het zoveelste heuveltje: “Die Hans Reitsma weet er een leuke, avontuurlijke route van te maken, maar niet bepaald een fijne voor de benen. Ik heb dus een heel stuk omgefietst, heuvels gepakt die ik niet had hoeven pakken en na half 5 begon het te dagen. Bovenop een bergje pakte ik mijn mobiel en tikte Dillingen in. Google Maps gaf aan dat het nog 2 uur fietsen was😩

    Ik heb de longen uit m’n lijf getrapt, omdat mijn mobiel bijna leeg was. Stressgehalte was hoog. Batterij op 40 procent. Normaliter een comfortabel percentage, alleen bij het gebruik van Maps slurpt het opeens batterij. Powerbank was ook leeg. Half 7 kwam ik eindelijk aan in Dillingen en ik denk dat ik vannacht heerlijk slaap 😴

    Morgen richting Augsburg. 46,2 kilometer. Een rustige etappe, hoop ik.

    (Op de foto is links mijn avontuurlijke route te zien en rechts is de route die ik zou moeten volgen. Iets onder Ellwangen is er iets verkeerds gegaan)
    Read more