Dag 1 - Hotel en Ubud centrum

July 5, 2022 in Indonesia ⋅ ☁️ 23 °C

Vandaag wilden wij eigenlijk lekker ontspannen aan het zwembad. Rond het middageten waren wij eigenlijk al te benieuwd naar de rest van de omgeving. Met een shuttlebus van het hotel (zonder riem en zonder deuren in dit totaal niet gevaarlijke verkeer😬) zijn wij afgezet in Ubud centrum. Hier kwamen wij terecht in totale chaos. Wandelend zijn wij op weg gegaan naar Ubud market. Vervolgens zijn wij een cocktail gaan drinken.. ik bestelde een cocktail met wodka, limoensap en suiker. Niet wetend dat het dan echt pure wodka werd en ze dit dus niet mixen (een heel glas….). Daarna zijn wij verder gaan wandelen naar een restaurantje bij monkey forest. Op de weg hier naartoe hebben wij de eerste wilde apen gespot! Overal waarschuwden de locals ons voor onze tassen en de apen. Later deze vakantie gaan wij bij monkey forest naar binnen (zonder tas😁). Met uitzicht op het rijstveld van het restaurant hebben wij lekker gegeten. Vanaf hier hebben wij met de app grab een taxi geregeld. Terug bij het hotel nog een korte fotoshoot op het glazen platform van het hotel 😁. Morgen meer foto’s als de zon er nog is☀️ (oja je kan dus 6 verdiepingen naar beneden kijken op een glazen platform waar je op staat🙃).Read more