Dag 4 - Lovina

July 8, 2022 in Indonesia ⋅ ⛅ 24 °C

Onze wekker ging rede ochtend om 5.00 uur. Om 6.00 werden wij namelijk opgehaald met ons privébootje om dolfijnen te spotten en de zonsopkomst te zien. Het was even wachten tot de dolfijnen wakker werden, maar toen ze kwamen, kwamen er gelijk ontzettend veel. Er waren meerdere bootjes op het water en elke keer als een iemand het zag was het een soort spel om er zo snel mogelijk achteraan te varen. Wij hadden ook morgen snorkelen maar durfden dit toch niet aan omdat het water erg donker was en de dolfijnen steeds maar kort op 1 plek waren. Je zou dan aan de boot moeten hangen terwijl hij hard verder vaart 😬. Alsnog hebben wij erg mooie beelden gezien 🐬😍. Na 3 uur varen zijn wij weer afgezet bij het hotel voor een ontbijtje. De rest van de dag hebben wij weer heerlijk aan het water gelegen en een hapje gegeten op een erg luxe bedje (eten voor €1,25 incl drinken 😁😁). Daarna zijn wij weer met de taxi naar het hotel in Ubud gegaan. Hier is het blijkbaar normaal om als taxi met een bijna lege tank bergopwaarts te gaan en in te halen op een tweerichtingsweg midden in een bocht waarbij je de andere kant niet kan zien 🥲. Maar we zijn weer veilig aangekomen en weer een ervaren rijker🥰.Read more