• Day 15

לילה בג'רמן איילנד

April 17, 2019 on the Philippines ⋅ ⛅ 31 °C

כשהיינו בג'רמן איילנד בסיור של אדוארד סיכמנו עם החברה שם שנעשה שם קמפינג למחרת.
    ואכן ב15 למחרת לקחה אותנו סירה לאי. באותו יום ישנו לבד באי אז הוא בעצם היה האי הפרטי שלנו. הבחור שהיה אחראי על כל האופציה נקרא סלדי, בחור חייכן אבל קצת חופר. אז הגענו לשם וכמובן יצאנו לשנירקול עם צבי הים, ראינו שניים! רק אנחנו והצבים. אח"כ נשטפנו והתיישבנו על שתי מיטות חוף והתחלנו לקרוא, די מהר הגיעה השקיעה (והייתה יפיפיה). בשלב הזה עברנו להקשיב לסיריאל (הפודקאסט החביב עלינו כרגע). אחרי כמה פרקים קראו לנו לארוחת ערב. נעם לא הסכימה לאכול מהעוף עד שלא צלו אותו שוב, אחכ היה אש. שמענו עוד קצת סיריאל באוהל עם המזרונים והמצעים שלנו עד שנרדמנו.
    בבוקר קמנו לזריחה, מחזה מהמם. כמובן ששוב נכנסנו לחפש את הצבים אבל ב6 בבוקר הם עוד ישנו. נמרחנו שוב על מיטות החוף וסחטנו את השקט שלנו עד שהגיעו תיירים והאי שלנו חדל מלהיות שלנו. נעם נרדמה על ערסל וקמה עקוצה כולה. וכך חזרנו חזרה לפורט ברטון להוסטל הטוב שלנו בינג וייס אחרי חוויה קשה בלה קו דה טו.