Satellit
Vis på kort
  • Dag 88

Huayhuash!

7. september 2022, Peru ⋅ ⛅ 10 °C

וואיוואש - היום הראשון
    לילה של אריזות וארגונים קצת שינה וב03:30 כבר עומדות מוכנות בסלון מחכות בציפייה לבואו של הוואן לפי הוראותיו של חסוס. קלי מנמנמת על הספה ואנחנו עם תה ומעט חששות. הזמן עובר ומזל שהתעוררנו כלכך מוקדם כי ב04:30 מחכה לנו מחוץ להוסטל וואן עמוס בציוד ובקבוצתינו ובעוד תייר בלגי שאף אחד לא יודע מה הוא עושה שם ולאף אחד אין כוח לברר.
    נסיעה של 4 שעות שעוברת לאיטה מלווה בזריחה יפהפייה. עצירה בכפר קטן לארוחת בוקר מפנקת של תה, לחם חביתה וריבה וממשיכים בנסיעה. אחרי עוד שלוש שעות הוואן עוצר באמצע שומקום, פוגשים את אדווין בחור ירוק למידי שדובר אנגלית בכאילו והוא המדריך השני שלנו ואת איטו וטיטו שני נערים מהכפר הקרוב שהם מומחי החמורים והסוס שלנו.
    כל אחד מקבל בננה ושקית צ'ופרים למהלך היום וחסוס מודיע שמתחילים.
    קריר בחוץ ואין הרבה אוויר אבל הנוף פשוט מתעלה על הכל. כמובן שקבלת הפנים שלנו היא עלייה עד לפאס הראשון, חסוס מצביע מרחוק על הר אדום ענק ומודיע ששם אנחנו נסיים את הטרק. הזיה לחשוב על זה בכלל עכשיו. עולים לאט לאט מתרגלים לאוויר.
    הגודל של ההרים והנוף לא נתפסים. סוכריה על מקל על הפאס למעלה בגובה של ... .
    למטה מחכה לנו ארוחת צהריים מפנקת עם גבינה, אבוקדו ירקות ולחמניות.
    אצל חסוס יש מנהג אחרי כל ארוחה שנצ קצר. אנחנו תומכות ומיישמות בלי לשאול שאלות.
    אחרי עוד שעתיים הליכה - מגיעים למחנה לילה הראשון!
    אחרי ארוחת ערב מפנקת, מרתון טאקי, ריב רציני עם הטלפון הלווייני ובריף על היום של מחר הולכות לישון ב19:30 מלאות בהתרגשות לקראת הימים הבאים.