Planning the trip

February 23, 2016 in India ⋅ ☀️ 31 °C

Reizen is zoveel meer dan vakantie. Het is niet altijd simpel genieten, er komt een hoop werk bij kijken. Doordat we geen laptop bij ons hebben worden alle vliegtickets, treintickets, bus schema's, hotels, restaurants en overige activiteiten online opgezocht en (soms) geboekt. Dit zorgt voor een puzzel aan mogelijkheden. Begrijp ons niet verkeerd, we willen niet klagen. We geven jullie een kijkje in de keuken van de wereldreiziger.
    We hebben nogal wat planning te doen. We hebben besloten om na India naar Nieuw-Zeeland te gaan!! We hebben ons vliegticket na veel zoeken - en na drie keer een afgebroken creditcard betaling door het slechte internet - kunnen boeken. Reizen door Nieuw-Zeeland is het leukst in een camper-busje dus gaan wij op zoek naar een huisje op wielen. Er zijn eindeloos veel mogelijkheden (en bijbehorende prijzen) bij verschillende aanbieders. Uiteindelijk boeken we een hele chille camper. Helaas krijgen we een e-mail (die om de een af andere reden in de spam box beland) dat de camper toch niet beschikbaar is. Balen! Het zoekproces begint weer opnieuw. Ook krijgen we de bevestiging van de luchtvaartmaatschappij waarin wordt aangegeven dat we in plaats van 10:20 pas om 17:40 aankomen. Balen, want de plek waar we het busje moeten ophalen is dan gesloten. Gefrustreerd rennen we richting het Italiaanse restaurant voor een ijskoffie en fantastische salade. Als we dan uitkijken over de zee met op de achtergrond de '90 top 100 beseffen we dat het allemaal niet zo erg is. Morgen een nieuwe dag.