• Day 10

Tengeren Puerto Rico és a Bahamák közt

January 30, 2015, North Atlantic Ocean ⋅ 🌙 -8 °C

Ma uccsó tengeri nap, relatív nyugi- nyüzsgés a fedélzeten, felnőtt dedó.Eleinte borús, nagyon szeles, hullámzik, így gyorsan lefoglaljuk a szombati városnézést Miamiban, inkluzív bőröndraktározás és reptéri transzfer. Közben megjavul az idő, hétágra süt a nap egész délután, isteni! Kis Mojito, Margarita, jó zenék, jakuzzi, egyszóval dolce vita! Este gálavacsi, előtte Michael Jackson est. CNN terrorfenyegetést emleget, remélem csakijesztget az ISIS!
    Túl vagyunk a gálaesten, zseniális volt a MJ adaptáció, a legjobb előadás a héten.Utána a nagyon szimpi kapitány ékes angolsággal elbúcsúzik -azért még van egy napunk, remélhetőleg nem hagy ott a Bahamákon a hajótársaság maszek öblében- mindenkinek mindent megköszön, annak a 40% alkalmazottnak is, akiket sosem látunk, mert lent a "bányában" dolgoznak.Persze ahogy elnézem a fentiek sem lógatják a lábukat...Fene vinné el, az eddigi legjobb fazon kapitánnyal nincs közös fotónk, basszus :( Még a twitter címét is megadja :))) Vacsi előtt Edit és Vera chachachat ropnak ügyesen, mi koktélozunk- én a B52-t díjazom mostanában, bár nem gyújtják meg... Vacsi isteni, rák és rákfarok egymás hegyén hátán, a borbérlet is a nyakunkon marad, nem bírunk vele, és a végén az elmaradhatatlan zenés bevonulás sötétben, meggyújtott tortákkal, amik szokás szerint nem jók, de már így is kipukkadunk.Megint szkippeljük a night life-t a 14.decken-punnyadás indul.