Bangkok!

December 29, 2016 in Thailand ⋅ ☀️ 28 °C

In Bangkok hadden we afgesproken met pap, mam en Juul. Heel leuk elkaar na lange tijd weer te zien, helemaal omdat het tijdens de reis was. We hebben in Bangkok lekker rondgelopen en veel gegeten, de beste manier om een stad als Bangkok te bekijken. We hebben ook een fietstocht gemaakt en dat was echt mooi. Samen met onze gids zijn we naar verschillende wijken gefietst en nu kon je goed zien hoe er zoveel mensen in zo'n klein gebied kunnen wonen: alles hutje mutje. Daarnaast was het ook leuk om te zien hoe de mensen leven en wonen in Bangkok. Het laatste stuk van de fietstocht bracht ons in de groene long van Bangkok, een natuurgebied aan de overkant van de rivier. Lekker om na alle drukte en gekte van Bangkok rustig door het groen te fietsen haha! We zijn ook nog naar het koninklijk paleis geweest. Enorm groot, imposant en heel veel goud. Het was extra speciaal door de dood van de koning, duizenden Thaien kwamen naar het paleis om de koning te eren. De laatste avond in Bangkok zijn we met Eric en Nalinda erbij wezen uiteten in de Bayoike Tower, op de 83e verdieping met een prachtig uitzicht over heel de stad. Het eten was ook echt top! De dagen in Bangkok waren super leuk!Read more