• Day 17

Telegrafarca

August 23, 2023 in France ⋅ 🌙 23 °C

Končni cilj (ki mi je v zbirki prelazov še manjkal, saj sem takrat enkrat po spustu iz Télégrapha dol do Valloira obupal zaradi ožuljene riti) je uspel, a je bila pot do njega malce... dolga. Najprej sem falil izvoz in sva morala do Modana in nazaj. Potem je bila gužva iz Ste Michelle de Mourianne, ker je masa folka gonila iz doline do gor (luštna: očitno organizirajo osvajanje vrhov; moram poiskat houtesnekineki.org). Pol smo eno uro rabili do Télégrapha, ker neki popravljajo. Na koncu je en pametnjakovič le ugotovil, da gremo vsi gor in noben dol... Pol je šlo fino do gor, ampak dol sva hotela jest, pa so mojstri kuhinjo že zaprli. Še ni bilo dovolj! Se je bilo treba zguzit skozi Valloire na pol po pločniku mimo sejemskega dne ta najbolj adrenalinsko usmerjene 4WD kamperje (Andrej in Emil bi se ziher ustavila)

No, in zdej sva direkt na Telegrafu. Đabak parking se je napolnil... Končno se je ohladilo. Še en pirček pa spat...