• Day 4

Fietstocht in Bangkok

March 13, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 30 °C

Vandaag op de fiets door Bangkok. Eerst door Chinatown, daarna over de Chao Phraya rivier naar de oude stad. Afgelopen nacht heeft het geregend, waardoor de lucht is afgekoeld en de fijne deeltjes zijn neergeslagen. Dat fietst toch net iets prettiger. Onderweg werden we steevast vriendelijk begroet door de bevolking. Een geweldige ervaring. Ook scheepten we met fiets en al in in een longtail boot en kregen we een heerlijke lunch in de Klongs. Tot slot voeren we over de rivier terug naar ons vertrekpunt. Een fantastische dag en een top manier om Bangkok te ontdekken.
    Na nog even uitrusten bij het zwembad lopen we nog even met z'n tweetjes naar de leukste straat van Bangkok: Soi Rambuttri, waar we nog een biertje hebben gedronken en lekker hebben gegeten. Morgen om 5:30 uur gaat de wekker weer, want er staat een reisdag op het programma met als tussenstation Tak, waar we overnachten voordat we verder reizen naar Chiang Mai.