Zuid-Amerikaaa

A short but fine adventure by Julie Read more
  • 0kilometers

Schiphol

January 14, 2016 in the Netherlands ⋅ 🌧 3 °C

Eindelijk is het dan zo ver: het moment van vertrek! Vele uurtjes zwoegen in het ziekenhuis en cafe bern zijn eraan voorafgegaan, maar wel zo fijn om met een goed gevulde porto op zak te gaan! Vanochtend door een heel committee uitgezwaaid: hele familie van mau, studievriendinnetjee, mijn ouders, alex en moon! Paar kleine traantjes, maar vooral een grote lach:) het was nog even spannend gisteren, Mau kwam erachter dat ze geen esta verklaring had aangevraagd, dus toen sloeg een kleine paniek toe! En na wat onderzoek kwam ook ik erachter dat mijne niet meer geldig was, omdat ik een nieuw paspoort had! Hehee lekker bezig allebei! Ook het inchecken lukte niet bij mij, wegens een foutje van de reisorganisatie... Verder was het slim inpakken van de backpack nog wel een kleine uitdaging, maar met 65 liter kom je er wel! Alex en parents waren er gelukkig voor de moral support! Over 5 minuutjes boarden we in het vliegtuig naar houston, hopelijk zijn er wat leuke filmpies! In ieder geval fijn om het regenachtige NL te verlaten, op naar de zon!!:)Read more