• Day 6

Dag 5 bootje Varen

February 28 in Norway ⋅ ☁️ 2 °C

Na een stroeve ochtend ( na een zeer soepel avond bier drinken met de teams ) een ontbijtje op met een prachtig panoramisch uitzicht over een bevroren meer.

Daarna nog een legendarische moment op weg naar het ijs drifte aangehouden voor een alcohol controle. Ik blaze geen klik dus test ongeldig na 3 keer dacht die agent dus dat doet hij expres.

Hij rommel aan zijn apparaat is i de afdicht folie vergeten hahaha daarna natuurlijk alles goed en door naar het ijs drifte.

Met de Landcruiser helaas onmogelijk om de achterkant in de slipt te krijgen ( een geruststellend gedachten hier )

Later een rondje met de Discovery gedaan dat ging veel beter een leuke ervaring.

Na dit zijn we vertrokken naar Bodo om de Ferry te pakken naar Lofoten.

Naar 8 uur rijden daar aangekomen helaas die gaat vandaag en morgen niet meer door slecht weer.

Toen maar heerlijk uit eten geweest dankzij reisleider Popa vandaag en een Hotel gepakt.
    Morgen maken we een nieuw plan.