Joined August 2018 Message
  • Day12

Kodus

July 12, 2019 in Estonia ⋅ ⛅ 5 °C

Ja nõnda reis lõppeski. Ei saa öelda, et viperusteta - autovõtmed, lapse tõttu edasilükatud lend, taksopuudus on mõned märksõnad, aga kodus ootas meid üks rõõmus kass.

• Day11

Viimne hommikusöök

July 11, 2019 in Portugal ⋅ ☀️ 26 °C

Täna lend tagasi koju. Enne lennujaama kiirustamist tegime peatuse oma lemmik toidukohas - Do Norte. Kõht said meil ikka korralikult täis.

• Day10

Kaugel kodust

July 10, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 24 °C

Reis on pea lõppemas, seega tagastasime reisiauto ja naasesime reisi alguspaika. Porto kesklinna jõudes kujunes välja plaan minna kinno, seega sai tõmmatud uus taksoäpp (cabify) ja sõidetud ühte ostukeskusesse. Teel rääkisime veidi juttu juhiga, kes rääkis Lissabonist ja sellest kuidas ta korraga 4 äppiga sõite teeb.

Ostukeskuses sai kiire snäkk tehtud, vaadeldud uhket purskkaevu mis töötab ainult siis kui sa teda ei vaatle ja viimaks ämblikmeest vaatama mindud. Meie üllatuseks oli keset filmi nii 10 minutiline paus, inimesed meie selja tagant käisid popkorni ostmas. Kahtlane värk.

Õhtu lõpul jalutasime mööda linna ringi. Leidsime 1-2 riideeset ning nägime ära rongijaama ning veidi ka tänavakunsti. Porto on ikka kaunis linn.

• Day9

Esposende

July 9, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 23 °C

Päevaks oli planeeritud kaks tegevust - läbida üks lühike matkarada, kus ka geopeitusega tegeleda ning teiseks nautida rannamõnusid. Matk oli osaliselt läbi põlenud metsa, osalt roheluses.

Pärast matka oli kõht tühi ja üritasime kohalikku delikatess-võileiba proovida popeye restoranis. Päris päris rammus oli, muna, kastme, 4 sorti liha ja muuga. Õhtusöök jäi vahele selle arvelt.

Rannamõnude erilised nautijad me ei ole ja nii heitsime natukeseks rannaliivale ja kui kõikvõimalikud kohad liiva täis olid, siis otsustasime rannast lahkuda.

Kuna veepiiril on siin rohkelt kivisid, kivimassiivid, rohkelt tigusid ja oluline lainetus, siis otsustasin mitte ookeanis ujumas käia, käisime hoopis basseinis.

Õhtul vedasime läbi häda veel ühe korra välja - oli vaja päikseloojang ära näha.

• Day8

Ookeani ääres

July 8, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 20 °C

Täna asusime teele meie viimased neli päeva koduks olnud hotellist. Hotellist kingiti meile laasa veel purk kohalikku mett puidust hoidjal, mis on imearmas.
    Tee viis meid ookeani äärde, mägedest eemale.
    Ookean on ilus, eriti ilusad on need rohkete erivärvidega kivid rannas. Oleme ühes pisikeses linnakeses, kust ka palverändurid läbi käivad. Eelmiste päevade matkadest on minul endal lihased valusad, nii et täna siis lebopäev, ainult natuke mööda rannikut jalutatud ja lasime ookeanilainetel varbaid paitada.

• Day7

Jões sumpamine

July 7, 2019 in Portugal ⋅ ☁️ 22 °C

Päev-päevalt jäävad me matkad aina lühemaks - täna 3km/1.5h. Eriärasus siis aga see, et matk käis mööda ja läbi jõe. Kõik said ikka korralikult märjaks aga vesi ning õhk olid üllatavalt soojad.

• Day6

Gerese vaated

July 6, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 20 °C

Pärast üsnagi lühidat matka täna sai siinsetel teedel veidi veel ringi surfatud. Leidsime ka ühe tee-äärse vahva kohviku ajaviiteks ning kohtusime nii mõnekümne motoristiga.

Kerttu väike hirm nende teede osas juba hajub - siin ju üllatavalt vähe liiklust. Geopeitusega see-eest on järjest vähem õnne, aarded viivad tihti väga vahvatesse kohtadesse aga otsest otsimishimu vähe.Read more

• Day6

Tere ja head aega, matkarada PR1

July 6, 2019 in Portugal ⋅ ☀️ 21 °C

Tänane matk viis meid taas üles ja alla kividest ja mägedest. Seekord oli teekond veidi rohkem vertikaali kui horisonti suunatid. 7km/3.5h

Kerttuga meeldib meil keset matka tihti maha istuda, chillida ja lugeda. Matkal sai pikalt arutada kangelaste teekonda läbi põlenud tundra, kuidas ka väikse seltskonna väiksed käigud lõpuks ikka õigesse kohta viivad. Murekoht nüüd ongi see, et head raamatud hakkavad otsa saama - kahju Fitzile ja Rowanile nägemist öelda.Read more