Satellite
Show on map
  • Day 28

    Nicaragua - San Juan del Sur

    April 11, 2023 in Nicaragua ⋅ 🌬 33 °C

    Scho fasch hinger dri simer mit Footprints setzä..mängisch da gseht mä so viu u erläbt so viu, lehrt so viu lüt kenne u mä isch ständig sech am ustuusche u rede, de vergisst mäs fasch die schöne Ihdrückt z teile😅

    Uf jede Fau si mir vor 3 Täg uf Nicaragua greist u zwar uf San Juan del Sur. Z Bordercrossing isch tiptop gange u de heisi üs ömu iche glah😉 Nach dr Grenze si mir i nächscht Bus ihgstige u zwar si das hiä in Nicaragua auti amerikanischi Schuelbusse u die wärde hiä „Chicken Bus“ gnennt. Wörum Chicken Bus? Si hei üs gseit wöu si gelb si..abr villech gits ja ono ä angere Grund wo mir no nid wüsse🤷🏼‍♀️
    Abr mit dene reise lohnt sech aui mau. Es isch günschtig und jedi fahrt es chliises Abentüür und mir zwöi „Gringo Blanco“ hocke mits i dä Locals - es isch absolut genial wie das hiä funktioniert. O wes teilwiis chum meh Platz het, si stosse eim bim Bus eifach no hinger iche u jage eim fasch, aso praktisch wie bim Viehtransport 😂

    Mir si guet ahcho in Nicaragua und hei ä super erschte Ihdruck becho vo däm Land! Zudem isch aues massiv günschtiger!
    Read more