Satellite
Show on map
  • Day 53

    Advanced Open Water Diver

    May 6, 2023 in Honduras ⋅ 🌬 29 °C

    Da mir nid dr glich Kurs bsuecht hei, schribi iz was ig so ha erläbt während am Kurs zum Advanced Open Water Diver.

    Am Friti hani zersch mau wieder ä Refresher müesse mache da ig scho sit 5 Jahr nüm bi ga touche. Isch tiptop gsi u het mir grad ume aus glehrte i Erinnerig grüeft. Am Samschti hei mir ä Theorie Teil gha am Vormittag und am Nami hei mir 2i Dives gmacht und am Abe de no dr Night Dive. Würkli seehr cool gsi ir Nacht z touche, es isch eifach der Wahnsinn gsi!😅
    Am Samschti si mir scho nach dä 7bnä am Morge los für di zwe nächschte Dives. Der erscht isch der Deep Dive gsi, da si mir abe bis uf 30 Meter zum nä grosse Schiffswrack toucht - sehr spannend was dert aus so läbt und wachst uf däm Schiff. 🐠🐟
    Am Mändig Morge hei mir no 2 Fun Dives gmacht u da hei mir zimmli viu cooli Tierli gseh und de hani einisch meh müesse säge die Ungerwasserwelt isch eifach faszinierend.😄🙌🏼

    Bi au dene Dives hani folgendi Tierli gseh; Turtles, Lobster, Eagle Ray, Shark, Baracuda, Snails, Moray und sehr viu verschidni farbigi Fische🐠🐟

    Ig mache iz no der Rescue Diver di nächschte paar Täg und wirde somit no witeri Touchgäng mache😊🤙🏽
    Read more