Toinen kisapäivä

August 20, 2023 in Hungary ⋅ ☀️ 32 °C

Koska mulla ei ollut lippua tämän päivän aamusessioon, niin nukuin hieman pidempään. Aamupalan jälkeen istahdin hotellihuoneessa hetkeksi sudokun ääreen ja lähdin kävelemään kaupungille noin klo 11. Kävelin hieman reilun tunnin ja olin hiestä läpimärkä noin 30 asteen helteestä johtuen. Niinpä menin kohdalleni sattuneeseen Kiinalaiseen ravintolaan lounaalle. Istuskelin ilmadtoidussa ravintolassa noin tunnin ja lähdin sitten tallustamaan takaisin hotellille. Onneksi minulla oli mukanani litran pullo magnesiumilla ja dexalilla terästettyä vettä. Vsikka join sen paluumatkalla, niin hotellilla meni taas reilu puoli litraa vettä.
    Päiväunet ja sitten kävellen stadionille iltasessioon. Stadikalla ekaksi hodari ka sitten kisan aikana taas litra tetästettyä vettä. Istuin moukarihäkin takana, josta näki hyvin sekä moukarin että naisten pituushypyn. Supmalaisista kisasi illalla vain Saga Vanninen. Paluumatka hotellille taas kävellen - kun pääsin hotellille niin paita painoi varmaan kilon ja taad pli palko juoda runsaasti vettä. Kävelyä kertyi päivän aikana taas mukavat 12,2km.