Satellitt
  • Dag 6

Minanthale - Kadulla National Park

27. november 2016, Sri Lanka ⋅ ⛅ 5 °C

Vandaag weer vroeg uit de veren! Richting Minanthale... veel aapjes (die hun gat wilden laten zien) en een prachtig uitzicht na het beklimmen van een steil rotske op blote voeten! (Pijnlijk maar het was het waard!) Hierna richting Pollanaruwa (bezoeken we morgen). Onderweg ons even laten verwennen met een typische sri lankaanse ayuverdische massage! Super relaxerend en voor Stino en mezelf ook super hilarisch. (Die details vertellen we later wel) Hierna nog wat tijd voor onze eerste sri lankaanse safari! Voor Lexi haar eerste ooit en dus ook een SUPER ervaring! Voor Stino en mezelf meteen nostalgie naar Afrika, maw FANTASTISCH! Het was vooral olifanten spotten! Aangekomen in onze gezellige guesthouse met super lekker eten, weeral! En het zwembad voor morgen ziet er alvast veelbelovend uit. Nog snel even met Jerard een fles Arrack (het typische sri lankaans drankje) achterover kletsen en naar dromenland...Les mer