• Day 40

Caravan Palace

June 29, 2017 in Canada ⋅ ☁️ 15 °C

היום הייתי בהופעה הראשונה מתוך אלה ששילמתי עליהן, הופעה של להקה בשם caravan palace.

למי שלא מכיר זאת להקת אלקטרו-סווינג: שילוב של סווינג קלאסי של שנות ה20 ומוזיקה אלקטרונית. ההופעה הייתה במועדון אפלולי בשם Metropolis (עם כל מיני קווים מעל חלק מהאותיות). בתמונה רואים את המועדון לפני שההופעה התחילה.

בגדול ההופעה הייתה מהסוג הטוב של הופעות עם מוזיקה אלקטרונית: היו מלא סימפולים ואפקטים ברקע אבל הם שילבו את זה עם המון כלים אמיתיים בלייב וזה יצא מדהים. אפילו הבחור עם הלפטופ הרים מידי פעם טרומבון וניגן בחלק מהשירים. בכללי השתמשו בהרבה יותר כלים ממה שציפיתי: תופים, גיטרה, פסנתר וקלידים למיניהם, קונטרה-בס חשמלי (שונה מגיטרה בס!), כינור, סקסופון, טרומבון, קלרינט ואפילו מרימבה! כמובן שלא השתמשו בכל הכלים ביחד אלא הנגנים החליפו כלים בין השירים.

אחד הרגעים הכי מגניבים בהופעה היה שבאמצע אחד השירים פתאום הופיע גם רקדן שהתחיל לרקוד סווינג ממש מוצלח באמצע הבמה.

בקיצור זאת הייתה אחת ההופעות הטובות שהייתי בהן בחיי.

כמובן שלפני ואחרי עוד יצא לי לראות מלא הופעות חינמיות אבל לא אפרט על כולן.

אגב, אחרי ההופעה של caravan palace הייתי רעב בטירוף אז קניתי poutine בדוכן ברחוב. Poutine זה צ׳יפס שעליו שמים רוטב gravy, גבינה ולפעמים גם בשר. זה בגדול האוכל הלאומי של קנדה וזה מדהים. מומלץ. תכלס הייתי צריך לצלם ולהעלות לפה אבל הייתי רעב מידי כדי לחשוב על זה.

היה יום עמוס. נראה מה יהיה מחר...