Satellite
Show on map
  • Het plan

    April 23, 2023, North Atlantic Ocean ⋅ ⛅ 19 °C

    Eind volgende week zal ik mijn reis vervolgen op Gran Canaria. In 3 of 4 dagen zal ik het eiland doorkruisen waarna ik de boot naar Tenerife neem. Als alles volgens plan gaat, ga ik ook de hoogste berg van Spanje beklimmen, de Teide. Fuerteventura sla ik over. Ik ben er een paar dagen geweest en denk dat ik mijn tijd beter kan doorbrengen op eilanden waar meer te zien is dan enkel rotsen en zand.
    Na Tenerife zal mijn reis verder gaan op La Gomera waar ik ook de GR132 wil gaan lopen. Deze gaat rondom het eiland. Het laatste eiland dat ik zal bezoeken is El Hierro. La Palma sla ik ook over omdat ik mij dan te veel zou moeten haasten en niet volledig kan genieten van de plekken die ik bezoek.
    Read more