Satellite
Show on map
  • Day 12

    Slowenische Küste bis Korona

    May 12, 2023 in Croatia ⋅ ☁️ 14 °C

    Mir si zKoper acho u hei ä verrägnete Tag i däm eher chli verschlafnige Hafestedtli verbracht... Morn wotts schön u morn mache mir de di Velotour ar Küste entlang 👍

    So hei mirs gmacht! Am morge uf u ufe Drahtesu... Zersch uf Izola, dert hei mir zmörgelet u si chli dür di Läde... Würklech oh härzig 🥰 u vo dert übere Räbbärg uf Portoroz 🥵 mit mire Wahnsinnsperle vomne Velo ja gar kes Problem 😎🚲
    Ds portoroz hei mir de afä mau dfüess iz Meer gha u am strand ir Sunne im ligistueu chli gaperölet bevir mir de uf Piran witr si...
    Piran isch wahnsinnig schön u härzig 😍 mir si chli verliebt i ds örtli 🥰

    U de si mir nachemne guete Plättli chli flaniere u gniesse ume uf ds Velo gstige u zrügg uf Koper gfahre... Wüu üs doch dr aueriwärtischt afä bau het weh ta si mir de am Abe id Stadt gloffe...

    Wüu zwätter nid ganz so het wöue mitspile hei mir üs entschide statt diräkt zu dä plitvicerseeä no chli az meer zfahre zKroatie... Hie hei mir ziit gha üses Dachfänster zflicke u mau chli zsii es het drum nuuume pisst 🙈

    Jtz si mir witr gfahre si jtz zKorona u gö morn b hoffentlech chli sunneschiin i dä Nationalpark 💪👍
    Read more