Satellite
Show on map
  • Day 27

    Split, Bosnie, Montenegro

    May 27, 2023 in Montenegro ⋅ ☁️ 12 °C

    Nach däm mir uf Churzvisizäte hei si u mim Mami ihre 60gist sorichtig gfiiret hei si mir letschd Mänti de ume zSplit glandet! Camper no da aues no dran u drin u va immer no 4 voui pneu 😅

    Nach paar Sache flicke znacht ässe widr chli irichte si mir am nächste Tag richtig Bosnie gfahre... Wie gseit hei mir zhgüeu gha mir wöue eifach nomau ga wüu mir viu nid hei gseh 😬 Drum gesagt getan - u es het üs nod entdüscht! Die Landschaft isch eifach bombastisch u dLüt eifach sooo härzlech! Mir hei üs jederziit wiukomme u aus Gest gfüeut... Mir si am Jablanicko See gstrandet u heisnis dert afä mau chli la guet ga. Mir hei gfischet gaperölet musig glost gsünnelet u äbä no es Boot gmietet a😍

    Nach paar Täg si mir witr richtig Montenegro, zersch uf Kotor.. Dert hetsnis eifach irgendwie nid so gfaue zviu Lüt zviu Chrützfahrtschiff... U vii zviu Chatze 🙈
    Mir si de glich no zur festig ufe gloffe, ds mä di Bucht mau vo obe cha luege (i phoubte ja ds si öppe 1mio Stägätritte gsi - mini lieblingsdisziplin 🥵)

    Dert hei mirs auso de schonomau gseh gha u si wiitr uf Niksic... Ds ligt zwüsche dr Küste u zwüschem Durmitorgebirge wo mir de aus nächsts härä wei- auso eig ä zuefällige Stopp wüus ir heufri vom Wäg ligt. U zum Glück hei mir hie aghaute es isch so idyllisch schöön am fluss mitemne härzige Beizli u kuhle andere Camper 🥰 mir hei dänkt mir chöme de nachem Durmitor nomau ä Nacht dahärä wüus ja de widr ufem Wäg ligt 😍😍

    Mir si äbä jtz afä no witr i dä Durmitornationalpark ☺️ hüt si mir dr scgwarzsee ga luege u hei probiert drum um zwandere aber ds geit nid wägdä wasserfäll... Morn mache mir de no so ä Ringstrass rund um ds Gebirge - mir si gspannt 😍 jtz hei mir üs igrichtet i däm ungloubleche Waud, hei es füürli gmacht u lose dene 1000 Vögeli zue 🥰😍 Ja oh hie ischs eifach widr mega schön 😍
    Read more