Satellite
Show on map
  • Day 61

    Albanie zum 3te 😍

    June 30, 2023 in Greece ⋅ ⛅ 21 °C

    Uiuiuii 🙈🙈 jtz gits veiechli viu zverzeue u ufzhole 🤪

    Auso Mir si zLin ufemne härzige Camping gsi si ga velöle u ga wandere... Di Wanderig isch wi geng eifach asträngender gsi ais erwartet u für mi Gschmack hets eifach zviu Schlange... U de nähr dür höchs Gras loufe finde mir beidi semi prikelnd 😳 u we mä de nähr no so ä Hornnattere gseht u ä ca 2m Schlange zwüsche üs düre schlänglet de vergeits eim eigendlech gad ganz mit dere Wandererei.... Mir si zum Glück bisslos zu Fuchur cho 😅

    Am nächste Tag si mir de vo Lin uf Ohrid gfahre 🤩 Ds isch so ä richtig kuuhli Stadt mit viune Bars u Beizli u guet zum shoppe 👍 u de aues am See nah ume uf Albanie uf Korca...
    Mir si ga znacht ässe u am Tag druf hei mir chli ds Tribe dert uf üs la würke... Scho zKaffi choufe isch eifach angers aus daheim 🥰

    Vo Korca hei mir dPanoramastrass gfahre vom Oste rochtig zäntrum uf Permet... Wüu aber ds Wätter jtz nüm. So mitgspiut het u mir in Permet nid hei chönne ga es Canyoning mache hei mir beschlosse nä düre zzieh u gad uf Vlora az Meer zfahre....

    Die Albanischiküste - Karibik vo Europa - eig aui wo mir hei lehre kenne hei gad kes guets Haar glah a dere Küste - verboue, zuepflasteret, unsympatischi Lüt heisi gseit... Drum si mir jtz sehr gspannt gsi was üs da erwartet... Vlora het ds irgendwie chli bestätiget nid das mit dä Lüt aber es isch eifach nid so üses die Stadt u tuusig ligistüu... Aber zWasser isch glasklar sooo schöön u es loift ume mau chli öppos ds isch oh schön - Aber mir hei gswit mir fahre jtz eifach dere Küste nah abe u wes nis längt gö mir de uf Griecheland... Nach Vlora richtig Süde si mir kn Livadh Beach glandet ufme Camping ir nöchst grössere Stadt hei mir Rollere gmietet u hei mit dene die Riviera erkundet u mir müesse sägä es isch wük sehr sehr schön...!!! Au das wo isch gseit worde stimmt i üsne Ouge nid... Mä muess sich di schöne Egge chli ga sueche aber si si da u dLüt si sehr sehr fründlech u zuvorkommend! U ja es isch die europäischi Karibik Mir si ömu 4Nächt blibe!

    Di letschdi Stagion wär Kasmil gsi aber dert si mir ke Stung blibe... Ds isch äuä das wome unger Massetourismus versteit 😳
    Mir hei dFlucht ergriffe u si iz Landesinnere zum Blue eye - dert es schöns Plätzli gfunde amne Bach ungeremne Boum 😍😍😍 u oh zblue eye isch schön gsi... Chli weniher idrücklech aus erwartet aber auso schön!!

    Albanie du wunderschöns ruuchs wiuds chaotischs romantischs Land - Merci für dini Gastfründschaft merci für au di Abetür wo mir hei dörfe erläbä! Mir si verliebt i ds Land i di Lüt - es het gfägt!!! 🇦🇱

    Jtz chunnt ds nächste Kapitu - Kali mera Griechenland!!! 🇬🇷
    Read more