Satellite
Show on map
  • Day 9

    Landquin - Semuc Champey 😍

    February 15 in Guatemala ⋅ ⛅ 22 °C

    Uhuuu zämä 🥰 sooo i gloub es weiss scho fasch jede was uf däm Bärg no isch passiert - i ha ä Atrag übercho 😍😍😍💍💍 u natürlech hani JA gseit - ufnes Läbä vou Abetür Site a Site!
    Mir hei dä Tag gnosse si fein ga ässe u de nähr oh witr... Dä schön Lago verlah u richtig Näbuwaud, über Nebaj bis Landquin... Ufem Wäg dert härä hei mir no es aut bekannts Problem gha - siehe Bilder- Jtz si mir im Urwaud acho 🌳🌴🌳
    Mir hei üs füre erst Tag ä Tour buechet wo mir nume mitere Cherze bewaffnet dürne Höli si mitem Wasser bis zum Haus... U nähr tubet ufem River Champey vo dert übere Mirador (widrmau NUME Stägä 🙄) zu dene wunderschöne pools 😍 mir si de vo pool zu pool gume schwümme touche rutschbähndele - mits im Rägäwaud 😍😍 am nächste Tag hei mir es Tuktuk gno nomau i Nationalpark - am Morge wüu denn hets no nid so viu Lüt... Mir hei blödelet im Wasser u mit dr Ungerwassrrkamera Föteli gmacht u hei du de dr Tag ir Hängematte mot paar Mojitos la usklinge 🥂
    Jtz si mir ufem Wäg iz Biotopo del Quetzales... Dr Quetzal isch dr Nationalvogu vo Guatemala u für dmänä gseht bruchts öppe soviu Glück wi im Lotto zgwinne - sägä di Iheimisch 😊 jtz hoffe mir ufne 6er im Lotto u löse de uf im nächste Bitrag 🦜
    Read more