Satellite
Show on map
  • Day 19

    Flores Tikal - Adios Guatemala

    February 25 in Guatemala ⋅ ☀️ 31 °C

    Nach öppe 3. 5stung Fahrt si mir de acho zFlores. Ds isch ä Stadt wo dr Stadtchärn ufere Insle het.. Uf dr Isla de Flores 🌸
    Mir hei es Airbnb uf dr Insle.. Hie ischs dütlech Touristischer aus dr Räst vo Guatemala. Es isch haut nach vo Mexiko u het die Mayaruinene - Tikal. Aber üs hets oh hie uf ahiib gfaue 😍
    Wo mir si acho hei mir nüm viu gmacht ufne Rooftopbar ga dr Sunneungergang gniesse u öppis znachtässe 😊 Am nächste Morge hei mir ä pc gsuecht u dFöteli mau ufne stick kopiert chli gschoppet u si de nähr äbä oh richtig Tikal gfahre. Dert acho hei üs afä gad mau d Nasebäre begrüesst 🥰 so schön 🥰 di ersti Nacht hei mir im Tikal inn buechet di hei no ä pool u ä schöne Garte u dert hei mir chli chillet bevor mir de früeh iz Näst si wüu mir am 4i hei müesse Parat si für dsunrisetour!
    Am 4i am Morge si mir auso los gstapft zu eim vo dene höche Tämple si dert ufe gchraxlet (by the way - es si nume Stägä gsi) u hei am Jungu bim erwache zueglost...
    ✨🎶La Musica del selva 🎶✨
    oh hie ischs sehr magisch gsi mit dene tämple wo us dä Böim use rage däm näbeli überem waud u au di Stimme vo dä Tier 🥰 es töne nid aui glich schön... Zb dr Brüllaffe tönt wi dmutation vo Kingkong höchstpersönlech... u drbi isch so es chliises härzigs vichli 😅
    Mir si de no chli di Ruinene ga aluege hei mega viu Papgeie u Affe u angeri vögu gseh - u de si mir zrügg u hei Hotel gwächslet... Mir si chli spät dran gsi mit bueche drum hei mir für di zwöiti Nacht rächt ä tüüri ungerkunft müesse näh... Eig hei mir ds nid so kuhl gfunde hei aber nähr gseit eh zur Feier vo üsere verlobig chöi mir üs ds ja leiste - heinis aber nähr nid witr drum ta. Mir si de umso begeistereter gsi wo mir si acho u iz Bungalow hei chönne 😅😍 siehe video!

    Leider hei mir üs jtz adene letschde Täg no öppis igfange 🙄 auso mir geits scho ume veiechli - aber Dävu isch uschlüssig ober lieber im Bett ligt oder vorem WC chnöilet... 🙈🤮 Aber lieber hüt aus Morn... Morn geits nämlech mitemne shuttle bus witr uf Belize... Öppe 8h 😬
    I gniesse jtz dä letschd Abe mitemne Gallo u am Blick über disla Flores 😍🥰

    Ja u jtz müesse mir üs leider scho verabschide vo däm wunder- wunderschöne Guatemala! Üs hets dr Ermu ine gno! Di Vulkän ds stoubig trochene bis härä zu tief grüenem Urwaud... Es het üs wüürklech überau gfaue es isch ke einzige Ort drby wo mir sägä ,,naja,, ... DLüt so unverbruucht fründlech, authentisch u gwundrig! Ohni spanisch wärs schwirig worde 😅 Es isch eifach meega meega mega schön gsi u het soooo fest gfägt!

    ✨~ Guatemala - "adiós" es solo una palabra, porque en mi corazón siempre estarás. Muchas gracias por todo! Nos veremos otra vez ~✨
    Read more