Boottocht langs 3 Griekse eilandjes

August 22, 2022, Aegean Sea ⋅ ☀️ 27 °C

Gister was echt een hoogtepunt van onze vakantie. We hebben namelijk een boottocht gemaakt langs drie Griekse eilanden, met Captain Hook. Dit was een prachtig schip waar we op het dek konden liggen, zonnen en dansen. De boot werd begeleid door Mr. Happy, een veelste vrolijke man die ik overigens van de trap heb gebeukt met mijn dansmoves (hij was nog steeds happy hoor). De eerste stop maakte we bij een eilandje genaamd Vathy. Een super schattig klein dorpje met een leuk strandje in de mond van het eiland. Hier kon je onderandere van een cliff afspringen, daar waren wij te schijterig voor. Na een stop van ongeveer 1,5 uur zijn we doorgevaren naar stop 2; de Blue Lagoon. Hier zijn we van de boot gesprongen en hebben Daniëlle en ik heerlijk gezwommen in prachtig herderblauw water. Toen moesten we door naar onze laatste stop genaamd Psèrimos. Hier was een mooi zandstrand waar we ook weer lekker konden zwemmen. We hebben daar nog even een ijsje gegeten, dat hadden we namelijk nog niet gedaan deze vakantie! We proppen onszelf alleen vol met feta en tzatziki 😅. Na de laatste stop moesten we nog een stuk varen. Oja, we hebben de hele tocht cocktails gedronken. Het laatste stuk ging de muziek extra hard en mochten er verzoeknummers worden gedaan. Dat resulteerde in het volledig overnemen van de DJ, Daniëlle gooide zelfs haar MC-skills in de strijd. We hebben van een rustige boot een feestboot gemaakt en iedereen deed leuk met ons mee! Op de boot hebben we gezellige Nederlanders ontmoet waarmee we heerlijk hebben gedanst. Om 17:00 kwamen we weer aan bij de haven. Renée had de hele dag hoofdpijn en heeft zich toen even terug getrokken. Daniëlle en ik hebben het zwembad van het appartement op de kop gezet met twee Engelse kinderen, de moeder was te dronken dus voelden wij ons verantwoordelijk om het leuk te maken voor haar kind (ze deed ons denken aan Amy Winehouse in een slechte periode). Hierna lekker gedoucht, opgefrist en weer uiteten. Hier kwamen we Paul en Nienke weer tegen die we eerder al hadden ontmoet. Super aardige lieve mensen uit Zeeland, zij mogen niet ontbreken in onze blog. Hierna zijn we wat gaan drinken met twee jongens uit Noorwegen die we ook op de boot hadden ontmoet. Daarna hebben we met zijn drietjes drankjes gedaan op het strand.En toen weer boemboemdaggaaaa.Read more