Satellite
Show on map
  • Day 17

    Eerste week stage

    December 2, 2017 in Zambia ⋅ ⛅ 1 °C

    Mijn eerste week stage heb ik achter de rug! Was een drukke maar hele leuke week. Er waren 10 community health workers gekomen uit het hoge noordoosten
    om hier training te krijgen over veldwerk en dus les om muggenvallen te zetten voor een onderzoek wat daar gaat plaats vinden over een paar weken. Omdat het een hele goede inleiding is voor mijn veldwerk wat ik tijdens mijn stage ga doen, heb ik er ook bij gezeten. Maandag en dinsdag was de hele dag theorie. Woensdag in de middag en donderdagochtend zijn we een stuk verder op naar een dorpje geweest om te trainen hoe alles werkt. Donderdagochtend zaten we al rond kwart over vijf in de auto omdat we voordat de mensen naar hun akkers gaan bij ze moesten zijn, maar het was erg bijzonder om de zonsopgang te zien. Het was een lange dag van 5 uur sochtends tot 6 savonds. Vrijdag heb ik het lab gezien, vergaderingen gehad en begonnen aan een cursus ethiek. Wat ik hier blijkbaar moet halen. Een gevarieerd, gezellig en drukke week!Read more