Satellite
Show on map
  • Day 20

    Mijn kamer en huisdieren

    December 5, 2017 in Zambia ⋅ ☀️ 36 °C

    Ik slaap nu op de compound van het research institute in het hostel. Ik heb er een eigen kamer. Mijn kamer heb ik nog niet helemaal ingedeeld en opgeruimd want ik weet nog niet helemaal hoe ik dat ga doen. Keuken, woonkamer en badkamer deel ik met de rest. Op dit moment woont er nog 1 ander Nederlands meisje tot het einde van de week. Daarnaast deel ik dit gebouw met erg veel spinnen en andere leuke en interessante insecten. Zoals de rainspider (zie foto). Aan het begin van het regenseizoen, nu dus, komt hij graag naar binnen. Deze laat ik met liefde weer vrij buiten en is het onderwerp hier in het dorp net zoals slingen die nu ook wel eens in huizen verschijnen. Ik heb zelf liever spinnen dan slangen binnen want spinnen zijn hier niet giftig en slangen allemaal wel. Meeste mensen hebben hier katten om de slangen uit hun huis te houden. Ik heb ook een kat die buiten bij de deur waakt alleen is totaal geen waaghals en gaat zelfs niet achter de spinnen aan...Read more