Satellite
Show on map
  • Day 97

    Steven in Macha

    February 20, 2018 in Zambia ⋅ ☀️ 21 °C

    Na een paar dagen Livingstone zijn we naar Macha gegaan. En op zondag zijn we ook naar de kerk gegaan. Als er een nieuwkomer komt dan is het de bedoel dat je voorsteld in de kerk. Dus Steven mocht dat ook doen. Erg grappig. Later in de middag zijn naar de dam gelopen voor een zonsondergang. En als avondeten hebben we traditionele nsima gegeten. Wat bijna elke Zambiaan twee keer per dag eet, inclusief met handen eten. De volgende dag heb ik mijn lab en heel MRT laten zien. In de middag wilde we nog een rondje lopen, een route die ik hardloop, echter kwam de omweer eraan dus moesten we omdraaien. Dit resulteerde wel in mooie foto's. Ik vond het heel leuk om Macha aan hem te laten zien en we zijn ook bij verschillende vrienden van mij uitgenodigd voor etentjes.Read more