• Day 8

Slovenië wel of niet Slovenië....das de

July 25, 2022 in Slovenia ⋅ ☀️ 30 °C

Als allereerste is onze Marit vandaag jarig, ze is ook met hun eigengemaakte 4x4 camper onderweg in Zweden. Tomas heeft haar verwent met gebak, en toen wij zojuist haar toch nog even wilden bellen.....was hij pannenkoeken voor Marit aan het maken.......hoe lukt het ons als ouders om altijd op de verkeerde tijdstippen te bellen.....het zal wel een ouderlijke gave zijn die generatie op generatie overgaat..

Nadat we gisteren een heerlijke dag hebben gehad, gingen we vanochtend al vroeg op pad......toch naar Slovenië......toen we aankwamen liep Marieke verwachtings en hoopvol naar de receptie.......yes......geen plek😞

We gaan naar huis riepen we in koor.....klaar mee......

Maar gelukkig herpakte Marieke zich en zegt hup we gaan door naar Kroatië......onderweg daarheen kwamen we nog een camping in Slovenië tegen......zullen we vragen.....ach waarom niet.....we wisten het antwoord toch toch al......maar goed de mededeling was ...ja hoor er is plek....kiest u uw eigen plekje maar uit....maar Marieke hoorde.....nee sorry we zijn compleet volgeboekt.....maar nee er is plek.....en nu staan we heerlijk tussen de bomen en de bergen.....een meer om in te zwemmen, bossen om in te lopen........

Soms is het leven niet zo leuk, maar meestal is het leven fantastisch😊

PS, let even vooral op mijn jarige job.....en zie hun camper.....