Melbourne, Australia

September 17, 2015 in Australia ⋅ ☁️ 13 °C

Het is zo ver... the fun is over... we moeten weer aan het werk. Dit keer wel aan de andere kant van de wereld dus het is toch een beetje anders.. en.. hier wordt het zomer ipv winter. Dus we hebben na 9 maanden warm weer.. nog een zomer tegoed! ( goed gepland he ;-)

In Melbourne aangekomen worden we verwelkomt door onze nieuwe stadsgenootjes Ryan ( vriend van Vir ), Karina en Amar ( Sab d'r nichtje en haar man ). Wat een gezelligheid!

Onze dagen bestaan uit, solliciteren, boodschappen doen, koken, de stad leren kennen en chillen. We hebben een fiets gekocht en crossen de hele stad door met de fiets.. de Australiërs verklaren ons voor gek dat wij überhaupt door de stad fietsen en als Nederlanders voelen we ons gek omdat we een helm op moeten :-(.

Karina is jarig en neemt ons mee naar een buffet in een 4 sterren hotel jeeej. Ook al missen we de vrijheid, eten en goedkopen prijzen van Bali genieten we stiekem wel erg van het westerse eten.. we maken natuurlijk hamburger ( wel van kangoeroe ), wit brood met aardbeien en natuurlijk boerenkool met spekjes en worst.