• Dag 2 Butuo School

July 15, 2019 in China ⋅ ☁️ 14 °C

Vanochtend stonden we al om 7 uur op. We gingen namelijk om 7:30 yoga'en. Met een kleine groep gingen we de natuur in en hebben we heerlijk zitten yoga'en.

Om 8:30 hadden we ontbijt. Het was weer hetzelfde als gisteren. Na het ontbijt gingen we Engelse les geven aan de Chinese leerlingen. Het was moeilijk, maar wel leuk om te doen. Terwijl we bezig waren met de lessen, waren een aantal andere kinderen schetsen op de muren aan te brengen. We gingen namelijk de school wat opfleuren.

Na 2 uur les te hebben gegeven, ging ik schilderen. Het was lekker primitief, dus we stonden op tafeltjes en krukjes.

3,5 uur later was het logo wat ik aan het schilderen was eindelijk klaar! Het duurde lang en kostte veel inspanning, maar het was wel super leuk om te doen!

Na het schilderen gingen we direcht avondeten. Daarna kregen we wat tijd om onze backpack weer goed in te pakken en om het een en ander schoon te maken.

Kort daarna zijn we gaan slapen, omdat we morgenvroet alweer om 5 uur op moeten. Dan staat ons een reis van 15 uur te wachten...