China

Top 10 Travel Destinations Sichuan
Show all

Chengdu - Centre reproduction des Pandas

October 20, 2019 in China ⋅ ⛅ 16 °C

Au petit matin, rencontre avec le symbole de la Chine. C est ici qu a été sauvée l'espece de ce gros nounours dont on a fait disparaitre l'habitat naturel. Magnifique de les voir dans leur milieu "naturel". Assez emouvant meme quand on pense que lorsqu'Alex et moi avions l'age de Vesper on parlait d'extinction totale sous peu. Bref il y a de l'espoir...tellement d'autres especes a sauver.
      Une petite bise au Red Panda également, il est bien marrant aussi !

Chengdu

October 21, 2019 in China ⋅ ⛅ 18 °C

De Jan und ich hend eus gester Abig am Flughafe z Chengdu troffe und hend beid riisig Freud gha ☺️.
      Hüt hemmers dänn gmüetlich aaga la und sind zerst mal in People's Park go spatziere. Später simmer d Kuan Alley und d Zhai Alley go aaluege, das sind richtig schöni, alti Strässli.
      Was z Chengdu ganz wichtig isch: ÄSSE! Das hed hüt au en Grossteil vo eusem Tag usgmacht. Dumplings, Sichuan Nudle, Sache wo mer nöd so genau wüssed wases isch, und zum krönende Abschluss no Korean BBQ- eifach super.

Qingcheng Shan

October 22, 2019 in China ⋅ ☁️ 16 °C

Hüt Simmer ufem Qingcheng Shan gsii, das isch en Berg i de Nächi vo Chengdu.
      Es isch uu schön gsii, mit ganz vilne Tämpel, chline Wasserfäll und Wägli. Es isch de ganz Tag bewölkt gsii aber irgendwie hed das de grüen Wald grad nomal es Stuck verwunschener usgse la.
      Mer hend au es paar Tierli gse, e Wasserschildchrot, Vögel und Schlangene (im Wasser und an Land).

FOODprint

October 23, 2019 in China ⋅ ⛅ 20 °C

Hüt Namitag simmer na ane gfüehrti Food Tour dur en ältere Stadtteil vo Chengdu. De Jordan euse Guide het eus dadebi ganz vill lokali Spezialitäte zum probiere gäh. Vieles devo isch sehr scharf gsi, wies fürd Sichuan Provinz typisch isch🌶. Ebefalls i vilne Gricht z'finde gsi isch de Sichuan Pfeffer wo eim bim esse d'Zunge und d'Lippe taub werde laht. 🙊
      Ufem Märt womer bsuecht hend chuntmer so zimmlich alles über, vom Schnaps bis zum iigleite Gmües, Schweinenäsli 🐽, Hühnerfüess (Foti 😄), Hasechöpf und all mögliche Innereie. Zwüschetem Ässe sind au immer wider Chatze umenandtigeret, was aber da niemert gross intressiert häd.

S'beste hemmer eus aber bis zum Schluss ufbewahrt. Tofu mit Schweinehirn🧠.
      E Delikatesse 😅, ganz ehrlich wemers mit verbundene Auge wür esse, wür mer de Underschied vom Tofu zum Gehirn nöd merke🙊.

S'isch en sehr spannende und lustige Abig gsi.

Mall, Zombiejagd und Kino

October 24, 2019 in China ⋅ 🌧 17 °C

Bi dem verregnete Wetter hemmer eus entschiede ines iichaufszentrum zgah. Nöd eifach irgendeis, sondern eini vo de grösste Malls wos git. Mit 1.76 Millione Quadratmeter sogar flächemässig s'grösste Gebäude vo de Welt.

D'Mall hett en eigene Wasserpark mit "Strand" 🏖 und grad aaschlüssend es InterContinental wo wines Strandhotel ufbaut isch- Badeferie undererere Glaskupple! Und natürli gits au es Labyrinth a Läde. Under anderem mehreri Gaming Areas, wo mers eus nöd hend chönne entgah lah mit de VR Brülle uf Zombiejagd zgah- jetzt simmer für de Ernstfall gwappnet 😁.

Am Abig simmer denn wieder is Zentrum gfahre und hend es Kino mit englische Film ufgsuecht. Das isch für mich (Lara) mal wider richtig schön gsi wil da z China fast nur Chinesischi Film zeiget werded. I de Wuchene um de National Day ume sind z Ningbo gar kei nöd-chinesischi Film zeiget worde.

Ufem Rückwäg hemmer denn gse wie schön Chengdu trotz strömendem Räge isch.

Sichuan Opera

October 26, 2019 in China ⋅ ⛅ 12 °C

Hüt Abig hemmer es wiiters Highlight vo Chengdu döfe erläbe. Mir sind ad Qintai Road. Die Strass isch China wie usem Bilderbuech.
      Euses Ziel ischs Shufengya Yun Operehuus gsi wo in ganz China bekannt isch fürd Sichuan Opera. S bsundere a de Show sind Tänzer mit Kostüm i allne erdänkliche Farbene wo ihri Maskierige in Sekundebruchteil wächsled, so schnäll als wärs Magie.
      Näbst dem bekanntiste Teil vo de Show häds aber au ganz vill anderi beiidruckendi Vorfüehrige gä, e Puppespilerin, es Schattetheater, klassischi Chinesischi Instrumänt und und und.

Zugfahrt nach Chengdu

October 27, 2019 in China ⋅ ⛅ 16 °C

Mal wieder hieß es weiter mit dem Zug - diesmal wieder ein Schnellzug - nach Chengdu. Nach dem frühen Aufstehen mussten wir erst noch unsere frisch gewaschene Wäsche verstauen, da bei dem feuchten Wetter das Trocknen doch etwas länger gedauert hat. Danach sind wir dann noch in ein Café zum (westlichen) Frühstück gegangen. Gestärkt konnten wir dann die Strecke zum Busterminal zu Fuß zurücklegen. Natürlich waren die Informationen mal wieder unvollständig und wir mussten weiter laufen als gedacht (Die Angaben der Chinesen sind immer sehr kurz und trotz Nachfragen meist unvollständig. Die Angestellten im Hostel waren sowieso bisschen komisch mit ihren Antworten. Und auch sehr langsam - aber dies scheint in China fast normal zu sein 😝). Aber wir haben es gefunden. 😊 Nach einer Stunde im Bus ging es dann für ca. 7 h weiter im Schnellzug. Die Fahrt war - wie immer - sehr angenehm. Dabei haben wir viele Millionenstädte und auch Chongqing, die vermeintlich größte Stadt der Welt passiert. Am Abend sind wir dann zum Hostel und haben uns mit Jinjing zum Abendessen getroffen. Jingjing ist ein Freund von mir (in diesem Fall von Domi 😊) aus Vancouver, der mittlerweile wieder in China wohnt.
      Zum Abendessen im Restaurant „Shijing Life“ gab es typisches chinesisches Essen aus der Region Sichuan. Danach sind wir dann auch noch durch das Viertel „Kuanzhaixiangzi“ („weite und schmale Allee“) geschlendert.

Abschied

October 28, 2019 in China ⋅ ☀️ 19 °C

D Wuche z Chengdu isch uu schön gsi, aber jetzt gats für de Jan zrugg id Schwiiz und für mich wider nach Ningbo uf de Campus.

Mir sind hüt Morge nomal go Brunche im Ritz, mit Usblick über Chengdu. Was hüt nomal ganz speziell gsi isch: mer gseht d Sunne und de Himmel isch blau! Die ganz letscht Wuche, und eigentli au de grösst Teil vo minre bisherige Ziit in China, isch de Himmel so voll Smog gsii sodas mer eigentli nüt vom Himmel gseht.

Mir händ eusi Ziit zäme richtig gnosse. Und min Bsuech i de Schwiiz chunt ja au bald.

Chengdu - Pandas

October 29, 2019 in China ⋅ ☀️ 20 °C

An diesem Tag hieß es mal wieder früh aufstehen, da es zu den Pandas 🐼 ging. Um diese auch aktiv und nicht nur schlafend zu sehen, muss man früh kommen. So ging es um 7 Uhr mit dem Taxi, das wir uns mit Anne und Hugo aus Frankreich geteilt haben, zur Chengdu Research Base of Giant Panda Breeding, die wir dann auch mit den beiden besichtigt haben.
      Wir haben viele süße Pandas gesehen. Das sind wirklich sehr lustige Tiere, die den ganzen Tag essen und schlafen. Neben den Erwachsene und Jugendlichen, haben wir auch kleine Babys gesehen. Neben den bekannten großen Pandas 🐼 gibt es auch noch rote Pandas, die auch sehr cool sind. Die allerdings sind fast schon flink, so dass wirklich schwierig war, ein gutes Bild zu schießen. Danach zurück in Hostel, haben wir mit den zweien noch ein spätes Frühstück gehabt und ein bissl gequatscht.

Chengdu - Parks und "Food-Tour"

October 29, 2019 in China ⋅ ☀️ 21 °C

Mittags sind wir beide dann noch aufgebrochen, um nochmals durch das Viertel Kuanzhaixiangzi zu spazieren und die Parks Culture Park und People‘s Park zu besuchen. Die Leute hier lieben es in den Teegärten - chinesischer Biergarten, oft unter Palmen - zu sitzen oder den Gesangs- oder Tanzdarbietungen zu lauschen oder auch selbst aufzutreten.
      Was wir bereits auch schon oft gesehen haben, ist, dass dort mit Wasser auf den Boden geschrieben wird oder das Kinder mit Hosen gekleidet sind, die vorne und hinten Öffnungen haben, falls es mal schnell gehen muss. 🙈 Weiterhin ist uns aufgefallen, dass viele ältere Menschen in China mit Smartphones umgehen können. Sie haben sogar Selfiesticks. 😝
      Am Abend sind wir wieder mit Jinjing unterwegs gewesen und haben noch ein weiteres, nettes Viertel besucht. In diesem Ausgehviertel haben wir uns dann in einer coolen Bar auch noch einen leckeren Cocktail gegönnt.
      Am nächsten Morgen geht es dann los mit unserer gemeinsamen Tour zu einem bekannten Nationalpark.

Sichuan Sheng, Sichuan, Province de Sichuan, Sujuão, 四川省