Las Vegas - dag 1.

August 13, 2016 in the United States ⋅ 🌙 32 °C

Vi sov lidt længe efter de sidste to nætters knap så god søvn. Vi havde fundet et outlet hvor vi kunne få binini og kuffert til Panama, så det var dagen sat af til.

Vi fik morgenmad, her er morgenmad ikke med i prisen så vidt vi kunne se, så vi havde i går købt lidt mælk og et morgenmads produkt og vi havde i forvejen nutella, smøreost og brød. Vi fik morgenmad og kørte så i outlet. Vi havde en hyggelig dag med shopping, stille og roligt kom vi igennem de fleste af butikkerne. Herovre kan de der outlet godt betale sig. Købte en fin Kate Spade pung som normalt kostede 118 dollar (= 826 kr.) jeg gav 40 dollar (= 280 kr). De har alle mærker på outlet til som regel mindst halv pris. Vi har også været i en del outlets efterhånden. Men det er hyggeligt nok at gå rundt der og shoppe lidt.
    På vej hjem besluttede vi os for at køre ned forbi "the strip" et sted hvor mange af de store hoteller ligger med kasioner, spisesteder og dyre butikker omkring sig. Det var meget sjovt, hold da op en masse lys skilte.
    I morgen venter en dag med sight seeing i byen, om formiddagen, forhåbentlig nogey vi kan lave indendørs om eftermiddagen og ud og se Las Vegas by night om aftenen. Her er det mest varmt henne om eftermiddag/først på aftenen, de 40 grader kommer omkring 2-4, og fortsætter så nærmest til solen er gået ned omkring 7. Så vi må op fra morgenen og afsted. Så nu vil jeg sove, godnat! 😄😴😴