Las Vegas - dag 2.

August 15, 2016 in the United States ⋅ ☀️ 40 °C

Vi startede dagen med lidt morgenmad. Inden vi satte os ud til poolen for at bestille en tur i en zipline.

Da vi havde fået bestilt det blev vi enige om at i denne her varme +41 grader, havde vi mest lyst til en dag på en liggestol ved poolen. Min krop er ikke god til så høje temperaturer så jeg lå i skyggen, det var lige til at holde til. 😅
    Vi besluttede os for at gå i den nærmeste seven eleven og finde lidt frokost og derefter tog vi lige lidt mere tid ved poolen. Så kørte vi i supermarked så vi har morgenmad og frokost til de næste par dage inden vi skal til Panama.

Efter indkøbsturen besluttede vi at gå op i freemont street hvor jeg havde fundet en restaurant med buffet og hvor vi skulle prøve zipline klokken 23. Det var en slags gågade som var overdækket med lysshow i loftet. Efter næsten at være faret vild i det kæmpe store kasino hvor restauranten skulle ligge fandt vi den. Man betalte 16 dollar når man kom ind og så var der fri mad og drikkevarer. Det var den største buffet jeg nogensinde har set. Med rigtig amerikansk mad som kartoffel mos, steaks, steg, friturestegt kylling sovs og meget mere samt lidt kinesisk og mexicansk. Så var der også et helt område med salat, og et med frugt. Desuden havde de mindst 7 forskellige lagkager og tærter til dessert med softice maskine. Jeg skulle selvfølgelig afprøve nogle forskellige kager så vi delte lidt kager Charlotte og jeg. Da vi så havde spist os mætte i det gik vi ud i kasinoet for at afprøve en maskine eller to. Vi prøvede en hver men vendt desværre intet. Der var ikke rigtig nogen guide i at bruge maskinerne så vi prøvede ikke mere end den ene. Derefter gik vi lidt rundt ude i freemont street igen, fin en blueberry slushice drink og så på alle de forskellige optrædener der var langs gaden og på tre scener der var stilt op. Lidt i elleve var set så tid til at hente vores armbånd til zipline. Vi havde valgt den der var længst oppe, helt oppe under taget med lysshow. På nettet stod der den var liggende og det tog ca. 1 min.
    Vi kom op og der var nogen der hjalp os i selen, der sad som en vest om din overkrop og med to remme om skinnebenet. Så kom vi endnu længere op i en elevator, begyndte at blive lidt nervøs. Så blev vi spændt op på vejeren så vi lå på maven i selen, vi fik at hvide når rampen gik ned skulle vi sætte af med hænderne så hårdt vi kunne. Rampen gik langsomt ned og men kunne se ned af freemont street fra oven af, rigtig flot. Så blev vi sendt afsted. Det var vildt! Sindsyg god udsigt og hold da op et adrenalin kick! Det var så fedt, bestemt ikke sidste gang jeg gør det! 😄 øjeblikket skulle selvfølgelig foreviges så vi blev nød til at købe billederne der blev taget af os da vi nærmede os enden.
    Efter den tur, besluttede vi os for at bruge en billet med gratis entree til en natklub der var en der havde givet os. Vi kom op i en natklub som godt kunne ligne noget man kunne finde i Danmark. Dog var der her en bar, i/bag baren var dj pulten i bardiskens højde og på den ene side stod en pige i bikini og dansede og på den anden en dreng i underbukser, det var lidt specielt!! I sammenhæng med natklubben var en balkon/altan med udsigt over freemont street, rigtig fin udsigt. Vi stod lidt og kiggede ud, og kort efter besluttede vi at vi hellere måtte komme hjem, så vi også var friske til at se lidt i morgen. Så jeg vil nu sove så jeg er frisk til i morgen, godnat! 😄😴😴