Las Vegas - dag 3.

August 15, 2016 in the United States ⋅ 🌙 33 °C

Vi startede dagen langsomt, sov lidt længe og fik sen morgenmad. Dagtimerne er nærmest udlideligt varme. Vi hyggede os og tog os god tid om at blive klar. Lidt efter middag kørte vi så ned til en vej de kalder the strip. Med en masse kæmpestore fine hoteller og shopping center med alle de dyre mærker som Gucci, Louis Vitton, Kate Spade, Michael Kors og en masse flere.

Vi kom ned til hotellet/kasinoet treasure Island, hvor det i følge Charlottes bog skulle være et sjov på nogle både i lidt vand udenfor hotellet. Vi fandt dog ud af dette show ikke kørte længere.
    Så gik vi videre op til et stort hotel/casino med græsk tema, som hang sammen med shopping centeret med alle de dyre mærker. I følge Charlottes bog skulle der her være et rullende fortov, det var der dog heller ikke. Så vi satte os inde på hotellet/kasinoet og fin en smoothie ved starbucks, her sad vi lidt og kiggede på baristaen, varmen udenfor gør en ret sløv. Så vi var lidt trætte, så vi sad der og kiggede lidt og holdte øje med de mennesker der kom op for at hente deres bestillinger. Da vi så endelig fik taget os sammen til at komme videre gik vi til næste stop.
    Vi var ret uheldige for næste stop var hotellet/ kasinoet mirage, hvor der skulle være et slags vulkan udbrud sjov i haven ud til vejen, men det var først senere i aften, så det kunne vi ikke nå da vi skal afsted rimlig tidligt i morgen.
    Så gik vi videre op ad til et fjerde hotel/kasino der skulle have et stort vandshow ude foran med masser af vand kanoner koordineret med musik, det gik i gang hver halve time, så det fin vi at se. Det var imponerende meget smukt, en skam jeg ikke kan ligge videoer op her.
    Vi gik tilbage til det græske hotel/casino for lige at prøve en spille automat og denne gang dokumentere det med billeder. Jeg var ret uheldig og vandt intet, Charlotte vandt 80 cent men tabte dem igen.
    Efter det gik vi tilbage mod bilen, for at køre hjem af og på vejen finde lidt aftensmad. Vi kørte på sonic som er den kæde vi også prøvede i Albuquerque, dog huskede de denne gang min hotdog!! 😅 vi tog det med hjem og spiste ved poolen i skyggen. Klokken var ikke så mange så vi besluttede os for at tage en lille svømmetur i poolen. Det var meget lækkert, selv når solen er gået ned er der stadig omkring de 40 grader. Så er det dejligt lige at køle af i poolen. Derefter gik vi tilbage på værelset og spillede kort, lærte hinanden kabaler og snakkede. Nu vil vi så til at sove, så vi kan få en ordenlig nattesøvn inden turen til LA gennem Death Valley i morgen. Godnat! 😄😴😴