Just us

👪We Love to travel💜

Het zit er weer op...

June 12, 2017 in Germany

Nadat we gister weer konden lopen hebbes we bij ons om de hoek nog even een paar terrasjes gepakt, kopje koffie, cocktailtje en afgesloten met een gin-tonic. Vanochtend weer op tijd het bed uit, spullen gepakt en vertrokken... Op 't station nog een grote beker koffie gehaald en weer richting huis.
    Maar wat een leuke stad! Je kijkt letterlijk je ogen uit😉 wij hebben dit weekend eigenlijk bij a alleen maar oost-berlijn gezien dus wie weet... Volgende keer west-berlijn?!Read more

Zondag Mauerpark

June 11, 2017 in Germany

Aangezien in Berlijn op zondag bijna alle winkels gesloten zijn leek het ons een goed plan om een rondje in de buurt te doen, langs de watertoren, Kolwitzplats en uiteindelijk Mauerpark. In stijl, dus met een biertje in de hand de vlooienmarkt over, wandelingetje in het park, langs de mauer en genoten van de karaoke, super leuk!! Na wat uurtjes in de zon en een paar mojitis richting the Bird gelopen en een overheerlijk burger op!
    Daarna met moeite het park ingestrompeld om serieus uit te buiken. Wat een goeie afsluiting van een super leuk weekend.

Strand cultuur en geschiedenis

June 10, 2017 in Germany

Wat een geweldige dag!
    Sochtends na wederom een heerlijk ontbijt weer met de metro op pad, eerste stop RAW een oude treinstalling omgebouwd tot een hele toffe plek met klimmuur skateboard zwembad clubs eettentjes en heel veel graffiti! Daarna naar de muur gelopen, of wat er nog van over is, wel bizar hoor om te bedenken dat deze niet zo heel lang nog zo'n grote rol speelde in Berlijn. Heel indrukwekkend! Na een kleine picknick weer verder gelopen naar Yaam, heel leuk stadsstrand met relaxte reggeamuziek heel veel zon en lekkere drankjes! Hier even een paar uurtjes gechilled en daarna opweg maar de Freitag store!!! Yeeh na een moeilijke selectie dan toch echt mijn nieuwe tas gevonden, helemaal leuk! Tussendoor nog wat straatjes en steegjes ingelopen met als resultaat erg leuke kleurrijke foto's! Na een kleine omweg toch weer de metro gepakt en bij Asteria (een griek die goed beoordeeld werd) lekker gegeten en als afsluitertje en kan sangria bij Deck5 genomen!Read more

Eten, drinken en terrasjes.

June 9, 2017 in Germany

Na een heerlijk ontbijtje bij ons bakkertje een fijne stadswandeling gedaan met behulp van het openbaarvervoer. Rondje park gedaan, een drankje gedaan bij prinsesinnengarten, een markthal bezocht en genoten van een broodje pulled pork en het enige lekkere wijntje van 't hele weekend haha.
    Tussendoor een kleine powernap en de voetjes wat rust gegeven om savonds naar het dakterras klunkerkranich te gaan waar we serieus in de rij moesten om naar binnen te mogen. Wederom een hapje gegeten en wat gedronken. Met het idee om lekker uit eten te gaan maar daar moesten we helaas reserveren, dus door de regen... Naar alexanderplatz gegaan en bij een kansloze tent nog wat gegeten maar was niet echt de moeite waard. Als afsluiter nog een donut op van dunkin donut 🍩Read more

BERLIJN

June 8, 2017 in Germany

Eventjes ertussenuit met z'n tweetjes!
    's ochtends op de trein gestapt en met uiteindelijk 3 keer overstappen aan het eind van de middag aangekomen in Berlijn! Ons hostel opgezocht, spulletjes opgeruimd en vertrokken richting biergarten... Jaja ik moet er echt aan geloven, Duitsland is echt het land van het bier, van sochtends vroeg tot savonds laat zie je hier mensen over straat lopen met bier.
    Bij de biergarten dus maar een vrouwenbiertje genomen met frambozen siroop, opzich best te doen maarja 't blijft toch bier haha, gelukkig daarna een pizza besteld om 't een beetje weg te spoelen😉 uiteindelijk nog een rondje gelopen en naar een dakterras gegaan hij ons om de hoek, Deck5. Best leuk hier nog wat gedronken en uiteindelijk moe en voldaan gaan slapen!

Never miss updates of Just us with our app: