Satellite
Show on map
  • Day 71

    House Tour🏡

    November 12, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 27 °C

    I finalment... Arriba el House Tour!!

    Aquesta aplicació no em permet pujar el vídeo complet en un post, per tant, la continuació del Tour està en la següent publicació.

    Ja porto dos mesos vivint en una casa ubicada en el suburb de Broadbeach Waters, a Gold Coast. Aquest barri és eminentment residencial, i destaca per ser molt tranquil i segur. Bàsicament, és el barri 'pijo' de Gold Coast.

    Encara que és car viure aquí (uns 215€/setmana), de moment considero que val la pena. Doncs visc molt a gust i en 5 minuts estic a la feina.

    I amb qui estic vivint?

    Ara mateix som 8 persones a casa. I per sort o per desgràcia tots parlem espanyol. Per surrealista que em sembli, a Austràlia és on he conviscut amb més catalans, doncs en som 5. Tot i ser 8 joves en una mateixa casa, hem aconseguit organitzar-nos per mantenir la casa neta i per poder conviure tots a gust.

    De moment, l'experiència de viure independitzat m'està agradant (per fi puc anar sense samarreta per casa i puc sopar al llit) i estic bastant orgullós de com estic gestionant totes les noves responsabilitats que implica.
    Per altra banda, encara que no em falti de res, trobo molt a faltar el sentiment d'estar a casa.

    Tinc pensat estar aquí fins a final d'any, ja que vull aprofitar que ve la família a visitar-me per fer un altre canvi d'aires... Ja veurem on acabo!

    PD. Recordo que la continuació del House Tour està en el següent post.
    Read more