Satellite
Show on map
  • Day 6

    Helsinki - showdag 3

    October 30, 2022 in Finland ⋅ ⛅ 8 °C

    Wakker worden was een genot in het hotel, zo veel slaap gehad. Het ontbijt was erg goed dus niks te klagen!

    De wandeling naar de ice Hall was erg bekend eentje wat ik vroeger vaker maakte. Iedereen was overwhelmed door de ferry, sommige hebben gefeest, sommige alleen maar geslapen en een hoop gerelaxed. Maar ook hoorde ik dat hij best bewoog dus heb er zo goed aan gedaan om te vliegen.

    Deze show hebben we heel goed voorbereid.. Alles was Ingepakt ik hoefde alleen nog maar de restock te doen en petri was druk bezig met een missende doos te vinden.

    De gehele dag bleef erg relaxt, ook nu verkopen we niet zelf dus viel het wel mee qua werk.

    Ik heb eindelijk wat van de show kunnen zien wat nieuwe choreografie mee gepikt voor de warriors.

    Vandaag heb ik goed als kwaadschiks ook meer geleerd over hoe je moet werken als een merchandiser. Wat gross sale is en hoe belangrijk het is je administratie op orde te hebben. Na de show was er heel wat geld missende en gelukkig kon ik wat wijs maken uit petri zijn papier werk. Gelukkig zat de fout in het systeem van de scm en niet ons.. Geen geld was missende uiteindelijk.

    Maar dit betekende wel dat ik de teugels in handen moet nemen en alle nummers op orde moet hebben voor dat we de venue binnenlopen. En petri wat eigenlijk head of merch is en ik leer van hem zal nu meer omgedraaid worden.. Ach ik zou Nina niet zijn als ik niet de leiderschap rol neem en mij er wel doorheen bluf.

    Maar voor nu tijd voor een afterparty! Onze bus was vol met finnen die wel kunnen feesten.
    Read more