Satellite
Show on map
  • Day 1

    51. Tag in Brighton 31.7.16

    August 1, 2016 in England ⋅ 🌧 14 °C

    Zweitletschte Dag mit dr Priska...Mir sinn wider in Brighton go z'Mörgele(S gliche Restaurant, wie am 1.Dag) Dasmol hänn mr beidi s 'Full english breakfast' ka mmhhh :) Mit volle Büch sinn mr denn zu de wunderschöne Seven Sisters gfahre(Hügellandschafte) Mir hänn dr perfäkti Dag verwütscht, es isch e lichts Windli gange und d Sunne het gschuune :) Mir sinn ans Meer und hänn vo däne Hügeli us d Ussicht uf e otemberaubendi Landschaft gnosse 😍👍Nach e paar Stund sinn mr wider Haim gfahre(1h)zum unser Bikini go azieh um denn an Strand vor em Huus z goh 😍🌞 Es het mega gwindet, aber mir hänn uns ihgredet,dass mir warm hänn :p Mir sinn sogar ins Wasser und s isch nidemol so kalt gsi👍Zobe hänn mr uns denn chique gmacht zum go ässe :) Mir sinn imene mega feine, italiänische Restaurant go z'Nacht ässe mmmhhhh 😋Mir sinn lang hogge blibe und drnoch sinnmr Haim gone Film luege 👍 Es isch e sehr e gmietlige Obe gsi 👍😊
    So ich gang ins Bett, ich hol Morn dr letschti Bricht noche, guet Nacht 😴
    Read more