A short but fine adventure by Florina Read more
  • 0kilometers

41. Tag in Brighton 21.7.16

July 24, 2016 in England ⋅ ⛅ 18 °C

Halli Hallo :) Es duet mir leid, dass ich mi erscht jetzt wider mäld... Ihr wärdet jetzt e paar Bricht vo mir beko und zwar das an einem Dag oder so... Ich fang mit em Donnschtig aa:) Am Donnschtig Morge hanni Schuel ka, wie immer... Drnoch sinn d Monika und ich ine italiänischs Restaurant go Pizza ässe... Isch e bitz entüschend gsi, dr Teig het kei Salz ka...Nach em Ässe sinn mr denn zu de Seven Sisters gange, es isch sehr schön gsi, dasmol isch es nid so windig gsi und mir hänn ganz gmietlig könne d Landschaft bewundere :) Zobe binni denn mit dr Laura und dr Martina in Usgang :) Mir sinn widermol ind Molly Malon Bar gange und hänn stundelang dört tanzt :) Es isch mega cool gsi, aber leider hann ich am Fritig Morge wider Schuel ka und ha nid die ganz Nacht könne blibe :/ Zum Glügg isch uf die 1 dr Oskar mit em Will ind Bar ko und ich ha könne haim go, will die andere sinn vo mir abhängig gsi, will ich e Schlüssel ka ha... Ich bi denn schlussändlig am 3i im Bett gsi :) Dr 1. Bricht isch somit fertig!Read more