A short but fine adventure by Florina Read more
  • 0kilometers

57.Tag in Brighton 6.8.16

August 6, 2016 in England ⋅ 🌙 16 °C

Mi aller letschte Dag goht z Änd...Ich bi mega trurig, especially will d Abby und dr Oskar mir e mega schöne Abschid bereitet hänn :) Es hänn nur mir Drei zämme z'Nacht gässe und d Abby het extra Sekt und e Kueche kauft 😍 Mir no lang zämme gschwätzt umd s isch eif schön und gmietlig gsi 😊 Anderersits freu ich mi riisig wider uf euch 👍 Aaaaber zerscht rede mr mol über mi hammer geile, letschte Dag 👍😍 Ich ha dä Dag zämme mit dr Monika an dr gay pride verbrocht!! Ihr glaubet nid was dört abgange isch! Dört isch halb Brighton verkleidet durch d Hauptstross gloffe und het eif nur Party gmacht(gsunge, musik glost, tanzt, gredet, gschraue und klatscht) AMAZING!!! 😍😍 Mir sinn zerscht go z'Mittag ässe und hänn denn d Parade gluegt. Drnoch hänn mr uns in Park in ligstiehl gsetzt und Öbbis trunke. Mir sinn lang dörte blibe(bis mr e Sunne brand beko hänn;)) denn sinn mr no bitz go lädele, bevor mr denn im Starbucks, zum Abschid no öbbis trunke hänn :) Es isch e hammer Abschluss gsi 👍
    Jetzt muessi ins Bett, ich muess morn am 6:00 ufstoh :/ Guet Nacht zämme und bis bald, ich freu mi uf euch 😍😊👍