Satellite
Show on map
  • Day 6

    Salt flats

    March 6 in Chile ⋅ ☁️ 24 °C

    Σήμερα το πρωί έφαγα χαλαρά πρωινό και έκανα παρέα με το συγκατοικό μου τον daniel. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη βιρτζίνια κοντά στην ουάσιγκτον η μαμά του είναι σουηδέζα, και πλέον μένει στο άμστερνταμ. Κάνουμε πολύ καλή παρέα και μου έδωσε πάρα πολλή βοήθεια για το buenos aires και την κατάσταση με τα λεφτά και διάφορες προτάσεις. Το σημερινό μεσημεριανό ήταν σάντουιτς με κοτόπουλο και αβοκάντο και ντομάτα. Μου έχει κάνει εντύπωση το κτίσμα στο οποίο έχουν στήσει αυτή την καντίνα. Το τούρκοι ξεκίνησε στις δύο το μεσημέρι και από το hostel μας πήγαμε 5 άτομα. Έκατσα δίπλα σε ένα άσχετο αγόρι στο βαν χωρίς όμως να το μιλήσω. Όταν κάνουμε την πρώτη μας στάση ακούω από πίσω μου αλεξάνδρα γεια σου! Ήταν αυτό το παιδί και ήταν έλληνας τον λένε νίκο. Κάναμε πολύ γέλιο και χαρήκαμε πολύ που βρήκαμε ο ένας τον άλλον! Και αυτός μου έδωσε ένα σωρό tips ειδικά για την παταγονία και το πιθανότερο είναι ότι θα τροποποιήσω το ταξίδι μου για κάποιες μέρες..Read more