• Day 23

Montevideo day 1

March 23 in Uruguay ⋅ 🌬 21 °C

Μένουμε στο κέντρο στην παλιά πόλη. Ουσιαστικά είναι μία μίνι χερσόνησος. Εδώ που μένουμε είναι οι δύο βασική πεζόδραμοι οι οποίοι μας θυμίζουν Εξάρχεια. Πήγαμε στην παλιά αγορά του λιμανιού, είναι μάλλον η μόνη αγορά λιμανιού στον κόσμο η οποία δεν έχει ψάρια και έχει αποκλειστικά κρέατα και ψησίματα. Καθίσαμε σε μία ψησταριά στο μπαρ. Γίναμε φίλοι με τον ραουλ, ο οποίος έχει για μπρελόκ 2 ελληνικές σημαίες και τη λέξη ελλάς. Από ό,τι κατάλαβα δεν έχει πάει ο ίδιος ποτέ, αλλά την αγαπά πολύ και κάποιος συγγενείς του του έχει φέρει αυτά τα αναμνηστικά δωράκια. Ίσως και να έχει πάει τελικά δεν κατάλαβα! Επίσης είναι ΠΑΟΚ. ΛΟΛ. Φάγαμε τυρί προβολονε και ψητά λαχανικά. Μέσα στην ψησταριά ήταν ένας κύριος ο οποίος έκανε την λάντζα, και δούλευε μανιωδως σε έναν χαμηλό νεροχύτη, σκυφτός, και με έπιασε η καρδιά μου. Μετά πήγαμε μία βόλτα να δούμε το ηλιοβασίλεμα, είναι έθιμο στην ουρουγουάη να χειροκροτούν όταν δυσει ο ήλιος. Εμείς φύγαμε 10 λεπτά πριν δύσει ο ήλιος άρα δεν ξέρουμε αν αυτό όντως ισχύει. Υποτίθεται ότι πριν από 10 χρόνια η περιοχή της παλιάς πόλης ήταν επικίνδυνη όταν έπεφτε η νύχτα. Το 2013 όμως ο δήμαρχος εγκατέστησε 300 κάμερες ασφαλείας για να καταπολεμήσει το έγκλημα τις μικροκλοπές. Από τότε τα πράγματα έχουν ηρεμήσει. Βέβαια μας σταμάτησαν ηδη μία φορά να μας ζητήσουν τσιγάρο. Στις 8:00 πήγαμε για δείπνο σε ένα από τα καλύτερα η ίσως το καλύτερο εστιατόριο θαλασσινών στην περιοχή. Πήραμε παέγια και είναι η καλύτερη που έχω φάει στη ζωή μου!Read more