• Day 24

La Semana Criolla

March 24 in Uruguay ⋅ ☀️ 25 °C

Την μεγάλη εβδομάδα στην ουρουγουάη για μία εβδομάδα κάνουν πανηγύρι και γιορτάζουν την κουλτούρα τους αλλά και την παράδοση και η ιστορία που έχουν ως καουμπόιδες, ραντζιερηδες. Δεν ξέρω πως ακριβώς μεταφράζεται η λέξη los Gauchos. Είναι αυτοί με τα άλογα, ζουν στην επαρχία και ζουν από τα ζώα. Κτηνοτρόφοι τύπου wild west? I guess so! Για να μπεις έχει μια μικρή είσοδο αλλά όταν φτάσαμε είχαν πέσει τα συστήματα από τον κόσμο και άνοιξαν τις πύλες έτσι, και μπήκαμε τσαμπα. Για να ανεβούμε στην αρένα πληρώσαμε 2,5ε το ατομο. Εγώ στεναχωρήθηκα για τα αλογα, κι αναρωτιέμαι τι τους κάνουν κι αν τα αγχωνουν η εκνευρίζουν πρωτύτερα. Οι γαουτσός επιδεικνύουν τα ταλέντα τους και ο νικητής κάνει το γύρο του θριάμβου, όπως ανέβασα και στο Facebook. Κάθε φορά που ανακοινώνουν το όνομα ενός διαγωνιζόμενου, τον τραγουδούν κιόλας. Με κάθε φορά το ίδιο τραγούδι και βάζουν μέσα το όνομά του και νομίζω το όνομα της οικογένειας η της χώρας του. Δεν καταλάβαινα και τέλεια.

Πετύχαμε και κάποια ΚΑΠΗ με χορούς κι ήταν πολύ ωραία. Μετά τις 6 το απόγευμα αρχίζει το γλέντι με μουσικές σε διάφορες σκηνές, παντού μπάρμπεκιου (η νηστεία άγνωστη λέξη!!!), και χορούς παντός είδους. Ξετρελαθηκα με την μπάντα των 10 αγροτικών κιθαρων και βρήκα ένα από τα τραγούδια τους, του γνωστού δικού τους παραδοσιακού τραγουδιστή Alfredo Zitarrosa. Σε μια άλλη ζωή ίσως ήμουν εδώ και ζούσα έτσι. Fantastic!