Satellite
Show on map
  • Day 17

    Hermanus

    December 25, 2020 in South Africa ⋅ 🌙 16 °C

    Hermanus isch dä Ort wo me ka Wal beobachte, das sogar vo dr Küste us. Dr südlichi Glattwal kunnt do hi zum die Junge gebäre. Eigentligg, aber Afangs Dezämber sin sie witer zoge in d Antarktis go Ässe. Also hän mir keine Wal gseh🙃.
    Hermanus isch aber au suscht e schöns Städtli. Mir sin an dr Küste gsi und hän dene „Rockrabbits“ ( so nennt me do die Klippeschliefer) stundelang zuegluegt. E ältere Herr isch denn an d‘Muure füre gstande und het ihne gruefe. Mir häns zerscht nit ganz Ärnscht gnoh, bis denn ein um dr ander vo däne härzige Pelzhüfe azeggle koh isch. Sie hän ihm uss dr Hand gfrässe und sin ihm sogar bim Bänkli uff e Schoss gsässe. Mir hän stunend zuegluegt. Är het is denn erklärt, är käm jede Daag vrby zum si z‘Fuetere, es seige sini Fründe, me miess eifach uff d‘Finger ufpasse, do si scharfi Zehn hän.

    Au d’Flora isch do wieder unglaublich vielsitig. Mir hän im Fernkloof Nature Reserve einigi könne bewundere.

    In dr Vermont Saltpan hän mr zahlrichi Vögel könne beobachte. Näbe Ente, Reiher, Gäns, Komorane au Flamingos. Isch sehr schön gsih, d‘Flamingos fliege z‘gseh, sin total eleganti Tier und erscht mit de usbreitete Flügel offebare si s‘komplette farbspektrum vo ihrem Gfieder.

    Mir hän do unseri Wiehnacht mol total anderscht verbrocht, in kurze Hose, bi strahlend blauem Himmel, Sunneschin und 26 Grad :-) , inere Luxus Lodge. Hüt am Morge hän mir sogar sälbergmachte Wiehnachtsgutzi bikoh, mir wärde total verwöhnt.
    S Bett isch soo gross, dass mr zum Guet Nacht sage hän miese telefoniere zäme, sowit sin mr vonenan wäg gsi😂
    Read more